قیچی‌ابروی مادر در جمجه پسر ۸ ساله !

قیچی‌ابروی مادر در جمجه پسر 8 ساله !

پسر 8 ساله ای که براثر درگیری با برادرش و پرتاب کیف لوازم آرایش مادر از ناحیه جمجمه آسیب دیده بود مورد عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش 9 صبح ؛ به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، شامگاه ۱۷ اسفند پسربچه‌ای 8 ساله با آمبولانس از شهرستان بستک به مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبراعظم(ص) بندرعباس اعزام شد. طبق معاینه اولیه و بررسی انجام شده، مشخص شد که وی با برادرش دعوا کرده و بر اثر پرتاب کیف لوازم آرایشی مادرشان ناگهان قیچی «ابروی» مادر از کیف خارج شده و در جمجمه مرساد 8 ساله فرو رفته است که بلافاصله خانواده وی را به بیمارستان بستک منتقل کردند و از آنجا به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.

دکتر آرمین عظیمی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات گفت: قیچی از جمجمه بیمار رد شده و تابل جمجمه را سوراخ کرده و به سینوس‌های وریدی اصلی نزدیک شده بود که بلافاصله سی تی آنژیو گرافی انجام شد و سپس در اتاق عمل پوست بیمار باز و مقداری از استخوان جمجمه برداشته شد تا بتوان قیچی را از جمجمه خارج کرد.

این متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات با اشاره به اینکه این جسم خارجی به اندازه ٢ سانت داخل جمجمه شده بود، گفت: قیچی وارد مغز نشده وآسیب جدی وارد نکرده بود.

این عمل حدود یک ساعت به طول انجامید و در حال حاضر بیمار در بخش داخلی مغز و اعصاب تحت مداوا و بستری است.

 

    نظر شما