خبر خوش درباره صدور احکام بازنشستگان

خبر خوش درباره صدور احکام بازنشستگان

سازمان بازرسی کل کشور به موضوع صدور احکام بازنشستگان ورود کرد

به گزارش 9 صبح، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از مرکز پاسخگویی و میز ارتباطات مردمی صندوق بازنشستگی کشوری بازدید کرد.

  احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به همراه بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرکز پاسخگویی و میز ارتباطات مردمی صندوق بازنشستگی کشوری بازدید کردند.

وی در جریان این بازدید، ضمن گفتگو با مراجعین به مشکلات آنان رسیدگی و دستورات پیگیری لازم را صادر کرد.

بیمه‌های درمان تکمیلی بازنشستگان یکی از گلایه‌های مطرح شده در گفتگو با معاون سازمان بازرسی کل کشور بود که مقرر شد فرآیند برگزاری مناقصه بیمه‌های درمان تکمیلی در صندوق بازنشستگان کشوری مورد بازبینی مجدد قرار گیرد و در این خصوص اقدام اصلاحی از جمله اصلاح شرایط مناقصه بیمه‌های درمان بازنشستگان با توجه به مجوز بیمه مرکزی در دستور کار باشد.

همچنین در خصوص تاخیر در صدور احکام بازنشستگی و برقراری حقوق بازنشستگان مقرر شد صندوق بازنشستگی اسامی دستگاه‌های اجرایی که مدارک بازنشستگان را با تاخیر و ناقص ارسال کرده‌اند احصا کند تا از طریق بازرسی حوزه مربوطه مورد پیگیری قرار گیرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در این بازدید موانع و مشکلات مربوط به اعطای تسهیلات بانکی به بازنشستگان و تامین اعتبارات لازم جهت واریز مرحله‌ای وام بازنشستگان را مورد بررسی قرار داد.

همچنین در این بازدید موضوع تاخیر در واریز کسورات بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری که منجر به اعتراض بازنشستگان شده است، بررسی و مقرر شد دلایل اصلی موضوع توسط گروه بازرسی ریشه یابی و نسبت به اصلاح این رویه و پرداخت کسورات به همراه حقوق بازنشستگان اقدام شود.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با معاون صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد که باید با اصلاح رویه‌ها و تسهیل امور از حضور مکرر مراجعین جلوگیری به عمل آورد.

بازنشستگان مدت طولانی است که در انتظار صدور احکام  خود هستند

انتهای پیام/

    نظر شما