بارش ادامه دار باران تا اوایل هفته آینده در این استان های کشور

بارش ادامه دار  باران تا اوایل هفته آینده در این استان های کشور

صادق ضیاییان از بارش باران، رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده خبر داد.

به گزارش 9 صبح به نقل از خبرآنلاین، صادق ضیاییان افزود:سه شنبه و چهارشنبه (۱ و ۲ خرداد) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز در برخی ساعات رگبار و رعدوبرق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: پنجشنبه و جمعه (۳ و ۴ خرداد) بارش در غرب کشور نخواهیم داشت ولی در سایر مناطق ذکر شده همچنان در برخی از ساعات بارش رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: شنبه (۵ خرداد) نیز در استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین،البرز ، تهران، سمنان، قم مرکزی و شمال اصفهان بارش پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲ خرداد) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پنجشنبه (۳ خرداد) نیمه ابری، وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۶ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۴ و ۴۳ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.


 

نظر شما