نحوه دریافت مسکن و زمین رایگان به خانوارهای دارای ۲ فرزند و بیشتر

نحوه دریافت مسکن و زمین رایگان به خانوارهای دارای ۲ فرزند و بیشتر

نحوه دریافت مسکن و زمین خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر اعلام شد.

به گزارش ۹ صبح: نحوه دریافت مسکن و زمین فرزندآوری طرح جوانی جمعیت برای خانوارهای دارای 3 فرزند و بیشتر اعلام شد.

واگذاری مسکن و زمین فرزندآوری طرح جوانی جمعیت آغاز شد. جزئیات و نحوه دریافت مسکن و زمین فرزندآوری طرح جوانی جمعیت برای خانوارهای دارای ۳ فرزند و بیشتر اعلام شد. واگذاری مسکن و زمین فرزندآوری به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند آغاز شد. طرح مسکن و زمین فرزندآوری فعلا در شهر‌ها قابل اجراست و تنها از طریق ثبت‌نام در سایت جوانی جمعیت امکان‌پذیر است.

متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آن‌ها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن، قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر) نسبت به ثبت‌نام زمین اقدام کنند.

استاندار خراسان شمالی از آغاز واگذاری زمین به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند خبر داد و گفت: الحاق ۷۰ هکتار زمین به شهرک گلستان، شرایط واگذاری زمین را تسهیل می کند.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در حاشیه کلنگ زنی مرحله اول واگذاری ۲۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند اظهار کرد: ۷۰ هکتار به زمین گلستان شهر الحاق می‌شود تا شرایط برای واگذاری مابقی زمین‌ها نیز اتفاق بیفتد.

استاندار خراسان شمالی گفت: تاکید ما این است که به محض بهره برداری ساختمان، امکانات نیز ارائه شود.

او افزود: در این راستا قطعه بندی و واگذاری زمین بر عهده دولت است.

حسین نژاد گفت: اکنون ۱۸ هزار واحد در طرح مسکن در حال ساخت است.

استاندار خراسان شمالی در خصوص مسکن و واگذاری زمین به خانواده‌های بیش از ۳ فرزند بیان داشت: خراسان شمالی برای ساخت سهمیه مسکن خود طی ۴ سال هیچ مشکلی ندارد و به میزان تعیین شده خواهد رسید.

حجم ویدیو: ۸.۴۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۰۴
دانلود ویدیو

نظر شما