رضا عطاران با سریالی جدید بازگشت

رضا عطاران با سریالی جدید بازگشت

رضا عطاران با سریال جدید به نام اجق وجق پس از سریال دفتر یادداشت روی صحنه می رود.

به گزارش 9 صبح ؛ اجق وجق یکی از سریال های طنز است که بعد از سریال سریال دفتر یادداشت اولین فیلمی است که رضا عطاران به صحنه می آید. اجق وجق به کارگردانی عادل تبریزی جلوی دوربین می رود. اجق وجق توانسته است خیلی از افراد را خوشحال کند چرا که در آن ستاره طنز یعنی رضا عطاران مشغول به بازی بوده است برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

عطاران و سریال نمایش خانگی

رضا عطاران گرچه شهرتش را با حضور در مجموعه های تلویزیونی به دست آورد ولی خیلی در سال های اخیر بیشتر فیلم بازی کرده تا سریال. آخرین حضور عطاران در یک سریال تلویزیونی به سال های دور باز می گردد و در شبکه نمایش خانگی هم کم کار بوده است‌. بازی در فصل سوم سریال «قلب یخی»(۱۳۹۱)، حضور کوتاه در «عقاید یک آکتور سینما»(۱۳۹۲) و «دفتر یادداشت»(۱۴۰۲) کل کارنامه رضا عطاران در سریال های شبکه نمایش خانگی را تشکیل می دهد که این آخری مهم ترین حضور عطاران در این عرصه است.«دفتر یادداشت» واکنش های متفاوتی را در پی داشت و حالا باید دید عطاران در « اجق وجق » چه خواهد کرد.

عامریان فیلم تقدیم می کند

موفقیت های ابراهیم عامریان با کمدی های عامه پسندی گره خورده که در تعدادی از آنها رضا عطاران نقش اصلی اش را ایفا کرده است‌. دفتری که از انتهای دهه نود، با کمدی هایش گیشه را تسخیر کرد حالا برای رسیدن به موفقیت در شبکه نمایش خانگی وارد گود می شود.ابراهیم عامریان سریالش را با حضور تعدادی از عوامل ثابت کمدی های سینمایی اش خواهد ساخت که مهم ترینش حمزه صالحی فیلمنامه نویس «فسیل» و «تگزاس ۳» است.

از «گیجگاه» تا «اجق وجق»

عادل تبریزی که سال گذشته فیلم «گیجگاه» را روی پرده داشت کارگردان سریال «اجق وجق» خواهد بود.«گیج‌گاه» که با حضور حامد بهداد، سروش صحت ،باران کوثری و جمشید هاشم‌پور در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت، اولین فیلمی است که با محوریت نوستالژی دهه هفتاد ساخته شده است. عادل تبریزی که سال ها دستیار کارگردان هایی چون مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، حمید نعمت الله و رضا درمیشیان بوده و سابقه کارگردانی مستند و تله فیلم و مجموعه تلویزیونی هم دارد، برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی سریال می سازد.

زندگی نامه رضا عطاران

رضا عطاران از سال ۱۳۶۹ با بازی در مجموعه بیداران در تلویزیون حضور یافت. ولی رشد و پیشرفت بازیگری او، مربوط به مجموعه تلویزیونی پرواز ۵۷ بود که در سال ۱۳۷۲ و پس از آن برنامه ساعت خوش که در سال ۱۳۷۳–۱۳۷۴ با هدایت و کارگردانی مهران مدیری انجام شد. رضا عطاران برای اولین بار در سال ۱۳۷۶ برنامه سیب خنده را به سفارش گروه سنی کودک و نوجوان تولید کرد. در عین حال او در سال مذکور نخستین بار بازیگری را در سینما با فیلم کلید ازدواج به ثبت رساند.

پس از آن عطاران در فیلم سینمایی کلاه قرمزی و سروناز در سال ۱۳۸۱ به ایفای نقش پرداخت. طی سال‌های ۱۳۸۳ لغایت ۱۳۸۴ دو سریال تلویزیونی به نام های خانه به دوش و متهم گریخت را همزمان کارگردانی و بازیگری نمود. بدین ترتیب او در سال ۱۳۸۶ با ایفای نقش در فیلم خروس جنگی توجه همگان را به خود جلب کرده و در سال ۱۳۸۹ به علت نقش پردازی در فیلم های ورود آقایان ممنوع و اسب حیوان نجیبی است، جایزه تندیس لبخند زرین و دیپلم افتخار برترین بازیگر مرد مراسم اختتامیه دومین جشن لبخند آفتاب را از آن خود کرد.

در سال ۱۳۹۰ رضا عطاران موفق شد، به موجب کارگردانی و بازی در فیلم خوابم میاد، جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردان را کسب کند. همچنین در سال مذکور او توانست به واسطه بازی در فیلم سینمایی بیخود و بی جهت، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد را از سوی انجمن منتقدان سینما اخذ کند. رضا عطاران در پی بازی در فیلم دهلیز که در سال ۱۳۹۱ تولید شده و همچنین ایفای نقش در فیلم طبقه هساث مربوط به سال ۱۳۹۲، جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از آن خود نمود. عطاران در سال ۱۳۹۲ به علت عناوین و جوایز ارزنده ای که به موجب نقش پردازی در فیلم های طبقه هساث، رد کارپت و کلاشینکف به دست آورده بود، موجب کسب سود ۱.۶ میلیارد تومان در سینما گردید که در پی آن لقب سودآورترین بازیگر سینمای ایران را در سال ۱۳۹۳ به او دادند.

پس از آن عطاران در فیلم های سینمایی پرمخاطب نهنگ عنبر مربوط به سال ۱۳۹۴ و در پی آن نهنگ عنبر ۲ سلکشن رؤیا در سال ۱۳۹۶، هزارپا در سال ۱۳۹۷ و همچنین فیلم انفرادی تولید سال ۱۳۹۸ به بازی پرداخت. رضا عطاران در سال ۱۳۹۹ به علت بازی در فیلم روشن، مجدداً توانست جایزه سیمرغ بلورین برای بهترین بازیگر مرد را دریافت کند./تاروت رنگی

نظر شما