این سلبریتی‌های ایرانی سندروم ازدواج بی قرار دارند!

این سلبریتی‌های ایرانی سندروم ازدواج بی قرار دارند!

سلبریتی ها همیشه در صدر اخبار و حواشی بوده اند و مردم نیز پیگیر مسائل مختلف مربوط به این افراد هستند.

به گزارش 9صبح ؛ دنیای سلبریتی‌ها حواشی متعددی دارد و خب خبرهایش هم تا حدود زیادی مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی از آن دسته اخبار همیشه پربازدید پیرامون سلبریتی‌ها، اخبار مربوط به ازدواج یا جدایی آن‌هاست. در این مطلب به سراغ بازیگرانی رفتیم که کمی در این زمینه از سایر همکاران خود پیشی گرفته‌اند، تعدد ازدواج‌هایشان را عرض کردیم. با ما همراه باشید.

مهدی-کوشکی-و-ریحانه-پارسا

مهدی کوشکی

مهدی کوشکی را همه اهالی دنیای هنر به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر می شناسند و با فعالیت در تئاتر مقابل دوربین حاضر شد. شاید او با لانتوری و فروشنده تا حد زیادی پله‌های شهرت را طی کرد و تا کنون تجربه سه زندگی مشترک را در طول سال‌های زندگی‌اش داشته که شاید خبرسازترینش ازدواج با ریحانه پارسا بوده که مدت زیادی هم دوام نداشت. حالا خبر آمده او چهارمین بار سر سفره عقد نشسته. آرزوی خوشبختی داریم.

بهاره رهنما

بهاره رهنما

اسفندماه گذشته بود که همسر نخست پیمان قاسمخانی خبر از ازدواج سوم خود داد. از بهاره رهنما صحبت می‌کنیم که ترجیح داده با حاشیه تیتر اخبار باشد. او پیش از این نیز دو بار ازدواج کرده بود که هر دو به طلاق منجر شده است. بهاره خانم که حالا کتاب شعر هم منتشر می‌کند، البته خبر ازدواج سومش را انکار کرده، اما تصاویری از او در فضای مجازی منتشر شد که کاربران معتقدند این فرد همسر سوم بهاره رهنما است. ایشان هم خوشبخت باشند.

رامبد

رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرد. همسرش هم مانند او هنرمند بود و البته سروصدای ازدواج آن‌ها زیاد به اطرافیان نرسید. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسید و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می‌افتد. این بار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آن‌ها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بوده است آنجا به واسطه آن ها سحر را دیده است و از او خوشش آمده است.

 

وب گردی

    نظر شما