معرفی بازیکنان محبوب قلعه‌نویی

معرفی بازیکنان محبوب قلعه‌نویی

ترکیب تیم ملی مقابل بلغارستان چهره‌های محبوب امیر قلعه‌نویی را لو داد.

به گزارش 9 صبح، ترکیب اولیه تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلغارستان چهره‌های محبوب امیر قلعه‌ نویی را لو داد.

حضور بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی و همین‌طور علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی تیم ملی قابل پیش‌بینی بود اما باید گفت چند چهره محبوب دیگر امیر قلعه‌ نویی هم شناسایی شدند و بعید است که این بازیکنان را در جام ملت‌های آسیا نبینیم.

برای قلعه نویی بازی با بلغارستان اهمیت بسیاری داشت. او نفراتی چون احمد نوراللهی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی و... را در ترکیب اصلی قرار داد تا علاقه خود به این بازیکنان را نشان بدهد.

حضور بازیکنی چون محمد محبی در ترکیب اصلی هم بار دیگر ثابت کرد امیر اعتقاد خاصی به این لژیونر و بازیکن سابق استقلال دارد. قلعه نویی در مصاحبه قبلی خود هم گفته بود که برای سامان قدوس برنامه‌های بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید گفت او هم می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی و در جام ملت‌های آسیا باشد.

در مجموع امیر با ارنجی که مقابل بلغارستان انجام داد، بازیکنان مورد علاقه خود را به همه معرفی کرد و خیلی بعید به نظر می‌رسد که این ۱۱ نفر در جام ملت‌های آسیا نباشند. البته ترکیب اصلی تیم ملی در این تورنمنت آسیایی شاید تغییرات جزئی داشته باشد اما خیلی بعید است که مثلاً بازیکنانی چون بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، نوراللهی، عزت اللهی، طارمی، جهانبخش، رضاییان و قدوس را در ترکیب اصلی نبینیم.

نکته جالب دیگر اینکه به نظر می‌رسد قلعه نویی تمام بازیکنان محبوب کارلوس کی‌روش را قبول دارد!

نظر شما