لجبازی سیلوا با استقلالی‌ها

لجبازی سیلوا با استقلالی‌ها

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال از عملکرد مدیریت این باشگاه ناراضی است.

به گزارش 9 صبح، قطعاً رافائل سیلوا می‌توانست در این فصل هم به استقلال کمک کند و حتی اگر به عنوان ذخیره هم او را مدنظر قرار بدهیم بازیکن مناسبی بود به همین خاطر کادر مدیریتی باشگاه استقلال طی یکی دو ماه گذشته چند بار با او تماس گرفت تا زمینه برای حضورش در جمع آبی‌پوشان را فراهم کند اما سیلوا با صراحت گفت به خاطر بدقولی که دیده حاضر نیست برگردد.

البته مدیران استقلال به او تاکید کردند کادر مدیریتی عوض شده و مدیران جدید اجازه نمی‌دهند اتفاقات قبلی رخ بدهد. آنها تاکید داشتند هیچ نقشی در پراخت به موقع مطالبات رافائل نداشته‌اند چون آن زمان اصلاً در استقلال نبودند ولی این حرف‌ها هنوز به گوش مدافع برزیلی نرفته است و قاطعانه می‌گوید برنمی‌گردم.

بدیهی است که رافائل سیلوا پول فصل قبل را بخواهد و باقیمانده دستمزدش را طلب کند اما مشکل اصلی، بخش دوم شکایت اوست. این بازیکن برای لیگ بیست و سوم هم با استقلال قرارداد دارد و اگر می‌ماند به صورت اتوماتیک در فهرست کنونی استقلال قرار می‌گرفت و جواد نکونام در صورت تمایل می‌توانست از او استفاده کند.

حالا رافائل قطعاً بابت همین فصل هم می‌تواند از استقلال شکایت کند و این به یک نگرانی بزرگ برای استقلال تبدیل شده است چون دقیقاً با استفاده از همان راهکاری که استراماچونی در پیش گرفت، این بازیکن برزیلی هم می‌تواند پول هنگفتی از استقلال به جیب بزند.

نظر شما