قلعه‌نویی همه را غافل‌گیر کرد!

قلعه‌نویی همه را غافل‌گیر کرد!

امیر قلعه‌نویی با ترکیب اولیه و روش بازی تیم ملی ایران، ژاپن را حذف و آسیا را غافل‌گیر کرد.

به گزارش 9 صبح، تیم ملی کشورمان در فینال زودرس، حساس‌ترین بازی جام ملت‌های آسیا را از ژاپن برد، آن هم در ۹۰ دقیقه و بدون هیچ حرف و حدیثی و در شرایطی که یک گل دیگر ما هم آفساید اعلام شد!

وقتی ترکیب اولیه تیم ملی اعلام شد، خیلی‌ها تعجب کردند اما اهالی فوتبال به یاد داشتند که امیر بازی با دو هافبک دفاعی را تمرین کرده بود! از پیش می‌دانستیم که او برای رویارویی با رقبای اصلی و مراحل حساس حذفی، برنامه بازی با دو هافبک دفاعی دارد و وقتی مهدی طارمی به دلیل اخراج این مسابقه را از دست داد، می‌شد حدس زد که امید ابراهیمی در ترکیب جای بگیرد. بازیکنی که امیر به خاطر تجربه بالای او احمد نوراللهی را کنار گذاشت.

در ترکیب اصلی تیم ملی این نفرات به میدان رفتند: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، امید ابراهیمی، حسین کنعانی‌زادگان، سامان قدوس، سردار آزمون، محمد محبی و رامین رضاییان.

امیر، ژاپن و کل آسیا را با این ترکیب غافل‌گیر کرد! او ستاره دو بازی اول ایران یعنی قایدی را در ترکیب نگذاشت و به ستاره بازی قبل یعنی حاج‌صفی هم بازی نداد! مشخص بود که ژنرال از اول رفت برای تعویض‌ها و نیمه دوم!

منبع: خبرورزشی

نظر شما