ایرالکو به فکر لیگ / جام حذفی فراموش شد؟

ایرالکو به فکر لیگ / جام حذفی فراموش شد؟

شاگردان سید مجتبی حسینی در ادامه روند خوب خود توانستند در ورزشگاه مملوء از جمعیت شهید نصیری یزد پیروزی ارزشمندی به دست بیاورند و صعودشان با مرحله نیمه نهایی جام حذفی را قطعی کنند

به گزارش 9صبح،بازیکنان آلومینیوم اراک خودشان را آماده دیدار آینده مقابل گل‌گهر سیرجان می‌کنند.شاگردان سید مجتبی حسینی در ادامه روند خوب خود توانستند در ورزشگاه مملوء از جمعیت شهید نصیری یزد پیروزی ارزشمندی به دست بیاورند و صعودشان با مرحله نیمه نهایی جام حذفی را قطعی کنند و دوباره در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند، اما آنها خیلی زود این برد را فراموش کردند تا آماده جدال حساس پیش رو برابر گل‌گهر سیرجان شوند.

طبق برنامه‌ریزی مجتبی حسینی و به دلیل فاصله زمانی تا دیدار مقابل گل‌گهر، تیم آلومینیوم پس از دیدار با چادرملو تصمیم گرفت در یزد بماند و دیروز جمعه هم تمرین و ریکاوری خود را در این شهر برگزار کرد.

شاگردان مجتبی حسینی دیروز از یزد راهی کرمان شدند و امروز تمرینات خود را در این شهر دنبال می‌کنند تا آماده دیدار حساس و 6 امتیازی لیگ برتری مقابل گل‌گهر سیرجان شوند.

تیم آلومینیوم در حال حاضر که نمایش موفقی در فصل جاری لیگ برتر داشته و توانسته 35 امتیاز بگیرد و فراتر از انتظار ظاهر شود، فاصله یک امتیازی با گل‌گهر رده هفتمی دارد و می‌تواند با کسب پیروزی در بازی پیش رو صعود دو تا سه پله‌ای داشته باشد.

منبع:ورزش 3

نظر شما