در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید،؛مارکوس آلونسو

در آستانه انتقال به اتلتیکو مادرید،؛مارکوس آلونسو

اگر مشکلی پیش نیاید، او به اتلتیکو مادرید خواهد پیوست تا جایگزین ماریو هرموسویی شود که خودش به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد. به گزارش اسپورت، مدافع مادریدی بارسلونا، این فصل زمان بازی زیادی پیدا نکرده است.

به گزارش 9صبح،مارکوس آلونسو قرار است به اتلتیکو مادرید ملحق شود. قرارداد مارکوس آلونسو با بارسلونا در 30 ژوئن به پایان می رسد و او پس از آن روز دیگر در این باشگاه نخواهد ماند.اگر مشکلی پیش نیاید، او به اتلتیکو مادرید خواهد پیوست تا جایگزین ماریو هرموسویی شود که خودش به عنوان بازیکن آزاد جدا خواهد شد.  به گزارش اسپورت، مدافع مادریدی بارسلونا، این فصل زمان بازی زیادی پیدا نکرده است.او تنها در پنج بازی لالیگا و سه بازی لیگ قهرمانان به مدت 389 دقیقه بازی کرده است. او به دلیل مصدومیت کمر به مدت سه ماه از میادین دور بود و از زمان دریافت مرخصی پزشکی در اوایل مارس، تنها یک بازی مقابل کادیز انجام داد. ژاوی این فصل تقریبا برای همه بازی ها آلخاندرو بالده، ژائو کانسلو و هکتور فورت را به او ترجیح داد. 

کارنامه آلونسو در بارسلونا

مارکوس آلونسو در تابستان 2022 به بارسلونا آمد. او ابتدا قرارداد یک ساله امضا کرد اما تعهد بین دو طرف این بود که بازیکن به مدت دو فصل برای بارسلونا بازی کند. این موضوع در ژانویه 2023 تایید شد، زمانی که قرارداد اولیه تا 30 ژوئن 2024 تمدید شد.در اولین فصل حضورش به عنوان بازیکن بارسلونا، مشارکت مارکوس آلونسو افزایش یافت و او در نهایت در مجموع 37 بازی انجام داد و 3 گل به ثمر رساند. ژاوی برای تقویت خط دفاعی، در بازی های بزرگ اروپایی روی او در جناح چپ حساب کرد و او را در پنج بازی از شش بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به میدان فرستاد. در لالیگا، او به صورت فیکس و ذخیره بازی می‌کرد و به دلیل مصدومیت بازیکنانی مانند آرائوخو و کریستنسن و همچنین بازنشستگی جرارد پیکه قبل از جام جهانی قطر، در بسیاری از بازی ها به عنوان مدافع میانی به کار گرفته شد.

منبع:طرفداری

نظر شما