احتمال تکرار فینال پادشاهی رینگ به دلیل اشتباه بزرگ داوری !

احتمال تکرار فینال پادشاهی رینگ به دلیل اشتباه بزرگ داوری !

پایان دیدار فینال پادشاهی رینگ 2024 بین گونتر و رندی اورتون با یک تصمیم جنجالی از سمت داور مسابقه همراه بود.

به گزارش 9صبح،تریپل اچ نسبت به پایان جنجالی بازی گونتر و رندی اورتون واکنش نشان داد.پایان دیدار فینال پادشاهی رینگ 2024 بین  گونتر  و  رندی اورتون  با یک تصمیم جنجالی از سمت داور مسابقه همراه بود. طبق آنچه از تکرار صحنه پین شدن رندی اورتون در پایان این دیدار مشخص شد، داور بدون توجه به بالا بودن شانه رندی اورتون به شمارش ادامه داده بود.پس از پایان شو تریپل اچ در مصاحبه‌ای نسبت به این تصمیم جنجالی داور واکنش نشان داد.من هم آنجا بودم و از زاویه دید من تشخیص آن سخت بود. به رینگ رفتم و تاج را به گونتر تقدیم کردم و برای او بسیار خوشحال هستم. شبی فوق‌العاده بود و عجب نمایشی هر دوی آنها اجرا کردند. وقتی به اینجا برگشتم و دوباره آن را نگاه کردم، منم همان چیزی که شما دیدید را دیدم. منم آنچه را که همه دیدند و درباره آن صحبت می‌کنند، دیدم. از نظر من حتی جنجالی هم نیست چرا که معلومه شانه رندی روی زمین قرار نداشته است. اما همینقدر بگویم که تصمیم داور گرفته شده و گونتر پادشاه رینگ شماست. اما با توجه به این موضوع و به ویژه با توجه به چیزی که امشب دیدم، من مایل به تماشای دوباره آن خواهم بود. معتقدم که رندی اورتون شایسته یک شانس دیگر برای قهرمانی است.

یک بازی دیگر بین رندی اورتون و گونتر برگزار خواهد شد؟

تریپل اچ در ادامه همین مصاحبه در اینباره گفت:

تا جایی که من گونتر را می‌شناسم، او هم خواهان برگزاری یک بازی دیگر خواهد بود تا وقتی خود را پادشاه رینگ خطاب می‌کند دیگر هیچ حرف و حدیثی وجود نداشته باشد. معتقدم او می‌خواهد به همه ثابت کند که بدون هیچ جای تردیدی بهتر از رندی اورتون است. اینطور که رندی را پس از مسابقه در بک استیج دیدم، له و لورده بود و از ناحیه کمر و زانوهایش احساس درد داشت. فکر کنم او برای آماده شدن برای برگشت به رینگ مسابقه با گونتر به کمی زمان نیاز دارد. اما چه موقع او آماده خواهد بود؟ بگذارید ببینیم.

با توجه به این صحبت‌های هانتر، گمانه‌زنی‌هایی از برگزاری یک بازی مجدد در رویداد Clash at the Castle برای تعیین چلنجر قهرمان سنگین وزن در سامراسلم مطرح شده است.

منبع:طرفداری

نظر شما