غیبت استونز و ساکا در دیدار دوستانه انگلیس؛تریپیر کاپیتان سه شیرها خواهد بود

غیبت استونز و ساکا در دیدار دوستانه انگلیس؛تریپیر کاپیتان سه شیرها خواهد بود

بوکایو ساکا و جان استونز در بازی دوستانه دوشنبه شب تیم ملی انگلیس مقابل بوسنی و هرزگوین غایب خواهند بود.

به گزارش9صبح،ساوتگیت آخرین وضعیت مهره‌های سه شیرها را به اطلاع علاقه‌مندان رساند.بوکایو ساکا و جان استونز در بازی دوستانه دوشنبه شب تیم ملی  انگلیس  مقابل بوسنی و هرزگوین غایب خواهند بود. کیران تریپیر  در این دیدار کاپیتان سه شیر خواهد بود.به گزارش اسکای، هری مگوایر، لوک شاو و آنتونی گوردون نیز در اولین دیدار دوستانه پیش از یورو 2024 حضور نخواهند داشت و این موضوع باعث سخت شدن امر انتخاب بازیکن برای گرت ساوتگیت شده است.استونز و ساکا روز یکشنبه در تمرین با 26 بازیکن دیگر شرکت کردند، اما در بازی دوستانه در ورزشگاه سنت جیمز پارک غایب خواهند بود. ساوتگیت در کنفرانس خبری روز یکشنبه گفت:

جان کمی دیرتر به تیم ملحق شده است، بنابراین با ما تمرین نکرده است. او یک برنامه تمرینی انفرادی را دنبال خواهد کرد. بوکایو مشکلی ندارد؛ او فردا استراحت خواهد کرد و باید تا روز جمعه در دسترس باشد.

مگوایر و شاو نگرانی‌های جدی‌تری پیش از شروع مسابقات یورو به حساب می‌آیند. مگوایر پنج هفته پایانی فصل را از دست داد، در حالی که ساوتگیت ماه گذشته شانس شاو را برای رسیدن به آمادگی کامل «کم» توصیف کرد. گوردون نیز به دلیل مصدومیت مچ پا، بازی پایانی فصل نیوکاسل را از دست داد و هنوز به میادین بازنگشته است. ساوتگیت در مورد این سه بازیکن گفت:

 

حال همه آنها رو به بهبود است. از پیشرفتشان راضی هستیم، اما هیچکدام از آنها فردا بازی نخواهند کرد. گوردون شانس این را دارد که برای بازی جمعه در دسترس باشد. وضعیت دو بازیکن دیگر نامشخص‌تر است؛ باید ببینیم تا کجا می‌توانند پیشرفت کنند.

در همین حال، هری کین که پس از مصدومیت کمر و از دست دادن سه بازی پایانی بایرن مونیخ، تمام هفته را تمرین کرده است، مقابل بوسنی بازی نخواهد کرد و قرار است کیران تریپیر بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد. 

منبع:طرفداری

نظر شما