جمع خندان مالک و مدیرعامل با مهاجری

جمع خندان مالک و مدیرعامل با مهاجری

شاگردان رضا مهاجری که حالا فقط یک امتیاز تا صعود به لیگ برتر فاصله دارند،در حالی خود را آماده هفته پیش‌رو می‌کنند که دست‌اندرکاران لرستان در حال تدارک برگزاری جشن صعودی باشکوه برای هواداران لرتبار خود هستند.

به گزارش 9صبح،تیم خیبر خرم‌آباد با قطعی شدن صعودش به لیگ برتر، شور خاصی را در اردوی خود می‌بیند.شاگردان رضا مهاجری که حالا فقط یک امتیاز تا صعود به لیگ برتر فاصله دارند،در حالی خود را آماده هفته پیش‌رو می‌کنند که دست‌اندرکاران لرستان در حال تدارک برگزاری جشن صعودی باشکوه برای هواداران لرتبار خود هستند.

پس از پایان بازی هفته گذشته این تیم مقابل استقلال آبی‌پوش که پرگل‌ترین دیدار لیگ آزادگان این فصل را رقم زد، مسعود عبدی مالک و حسین خبیری مدیرعامل خیبر در کنار مهاجری دیده شدند؛ جایی که صدای خنده‌های آن‌ها در گرمای 46درجه آبادان احتمالا تا خرم‌آباد شنیده می‌شد.

به گفته عبدی، آن‌ها بلافاصله پس از پایان این دوره لیگ و قطعی شدن صعودشان، خود را آماده فصل سخت لیگ برتر خواهند کرد و از مهاجری در این‌باره برنامه‌ خواسته‌اند و حالا این خنده‌ها احتمالاً نوید مذاکرات پربار طرفین را پشت درهای بسته می‌دهد.

منبع:ورزش سه

نظر شما