لبران جیمز تمریناتش را از سر گرفت+عکس

لبران جیمز تمریناتش را از سر گرفت+عکس

لبران جیمز تنها یک ماه پس از پایان فصل 24-2023 که برای او و لس آنجلس لیکرز حذف در دور اول پلی آف مقابل دنور ناگتس را به همراه داشت، تمرینات خودش را از سر گرفته است.

به گزارش 9صبح،پادشاه برای بیست و دومین فصل خودش و البته حضور در المپیک آماده می شود.لبران جیمز تنها یک ماه پس از پایان فصل 24-2023 که برای او و لس آنجلس لیکرز حذف در دور اول پلی آف مقابل دنور ناگتس را به همراه داشت، تمرینات خودش را از سر گرفته است.پادشاه تصویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرد که نشان می دهد بدن او همچنان آمادگی کامل دارد. 

چه چیزی پیش روی لبران جیمز قرار دارد؟

لبران جیمز هنوز تصمیم نگرفته قراردادش با لس آنجلس لیکرز را تمدید کند و شاید وارد فری ایجنسی شود. با این حال قبل از فکر کردن در مورد فصل آینده NBA، جیمز یک رویداد حیثیتی و تاریخی در پیش دارد: المپیک پاریس. لبران جیمز قرار است سوپر تیم آمریکا را در پاریس 2024 رهبری کند، آمریکایی ها پس از شکست در جام جهانی 2023، با تمام قوا و حضور تمام ستارگان خودشان وارد المپیک خواهند شد. کمپ تمرینی تیم ملی آمریکا، یک ماه دیگر (16 تیر) در لاس وگاس شروع می شود. سه هفته پس از شروع کمپ تمرینی، آمریکا اولین بازی خودش در المپیک را مقابل صربستان انجام خواهد داد.

لبران جیمز

منبع:طرفداری

نظر شما