فرمین لوپز:مدیون ژاوی هستم ملی پوش شدنم

فرمین لوپز:مدیون ژاوی هستم ملی پوش شدنم

فرمین لوپز در جریان دیدار دوستانه اسپانیا و آندورا که با برتری 0-5 لاروخا به پایان رسید،اولین بازی ملی خودش را برای تیم بزرگسالان انجام داد.

به گزارش 9صبح،هافبک بارسلونا پس از اولین بازی ملی از سرمربی سابق خودش تشکر کرد.فرمین لوپز در جریان دیدار دوستانه اسپانیا و آندورا که با برتری 0-5 لاروخا به پایان رسید،اولین بازی ملی خودش را برای تیم بزرگسالان انجام داد.هافبک 21 ساله بارسلونا در مصاحبه پس از بازی، از ژاوی به خاطر اعتمادش تشکر و قدردانی کرد. 

از ژاوی به خاطر فرصتی که در اختیارم قرار داد تا رویایم را به واقعیت تبدیل کنم، قدردانی و تشکر می کنم. به خاطر اوست که من در حال حاضر اینجا هستم و همیشه هم قدردان او خواهم بود. برای رسیدن به این جایگاه، فداکاری های زیادی انجام دادم و برای خودم و خانواده ام خیلی خوشحالم. تلاش می کنم تا از هر فرصتی که سرمربی در اختیار من قرار می دهد، استفاده کنم. رویای بازی در یورو را در سر دارم اما هنوز نمی دانم این فرصت را پیدا می کنم یا خیر. سرمربی تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

لیست فعلی اسپانیا شامل 29 بازیکن است و حداقل سه بازیکن خط خواهند خورد تا لیست نهایی لاروخا برای حضور در یورو 2024 مشخص شود.  

منبع:طرفداری

نظر شما