اندریک:خدا کمکم کرد تا گل بزنم

اندریک:خدا کمکم کرد تا گل بزنم

فرصت زیادی تا آغاز رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا باقی نمانده است و تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در دیدار دوستانه برای آماده‌سازی بیشتر پیش از شروع مسابقات به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۳ پیروز میدان شود.

به گزارش 9صبح،اندریک،ستاره جوان تیم ملی برزیل،از این که برابر مکزیک موفق به گلزنی شده بسیار خوشحال است.فرصت زیادی تا آغاز رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا باقی نمانده است و تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در دیدار دوستانه برای آماده‌سازی بیشتر پیش از شروع مسابقات به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۳ پیروز میدان شود.

اندریک ستاره تیمش در این بازی بود و در حالی که در دقیقه ۶۲ به عنوان بازیکن تعویضی و به جای اوانیلسون وارد زمین شده بود توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند و حالا با انرژی و انگیزه بیشتری به استقبال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا خواهد رفت.

این بازیکن پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «شنیده بودم که افراد بسیاری می‌گفتند من برای اینکه یک بازیکن شماره ۹ باشم خیلی کوچک و ریز جثه هستم اما مسئله کوچک بودن فرد و بازیکن نیست بلکه جای‌گیری او در زمین و پستی است که در آن بازی می‌کند.

گل زدن چیزی است که من واقعا از آن لذت می‌برم و همه این موفقیت‌ها به لطف کمک هم تیمی‌هایم است. هدف ما است است که بتوانیم قهرمانی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را تجربه کنیم. من فقط باید از خدا تشکر کنم چون تمام این افتخارات و موفقیت‌ها متعلق به او است. خدا من را در زمان درست در جایگاه درست قرار داد تا گل بزنم.»

منبع:ورزش سه

نظر شما