اوسمار؛مردی که در فوتبال آسیا برای او تبلیغات می‌شود!

اوسمار؛مردی که در فوتبال آسیا برای او تبلیغات می‌شود!

این اولین خبری است که مردادماه ۱۴۰۱ درباره اوسمار ویرا در خبرگزاری ها نوشته شد؛ «اوسمار لوس ویه‌را که چند روز پیش به پرسپولیس پیوسته بود، دقایقی پیش وارد ایران شد تا از فردا با حضور در تمرینات به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند.»

به گزارش 9صبح،وضعیت امروز اوسمار ویرا با اولین روزی که او وارد ایران شد، واقعا قابل مقایسه نیست.این اولین خبری است که مردادماه ۱۴۰۱ درباره اوسمار ویرا در خبرگزاری ها نوشته شد؛ «اوسمار لوس ویه‌را که چند روز پیش به پرسپولیس پیوسته بود، دقایقی پیش وارد ایران شد تا از فردا با حضور در تمرینات به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کند.»

تصویری هم که در زیر مشاهده می کنید، نخستین عکس اوسمار در تهران است. وقتی او به عنوان دستیار یحیی گل محمدی وارد ایران شد، هیچ کس تصور نمی کرد روزی روزگاری جای یحیی را می گیرد و سرمربی پرسپولیس می شود؛ جام گرفتن با این تیم در لیگ برتر که یک توهم فانتزیِ تمام عیار بود!

با این همه اوسمار، شخصیت مربیگری داشت. او با پرسپولیسی ها کنار آمد، تیم گل محمدی را در اختیار گرفت و روی آن احاظه کامل داشت. رفتارش حرفه ای و عملکرد فنی او در تیم قابل تحسین بود. پرسپولیس در دوران حضور اوسمار به یک تیم هجومی و با انگیزه تبدیل شد و تا آخرین روز لیگ، برای رسیدن به هدفش جنگید.

حالا اوسمار که در فوتبال برزیل هم شهرت چندانی نداشت و بیشتر فعالیت های او در آکادمی ها بود، به چهره ای دست نیافتنی در فوتبال ایران تبدیل شده است. او حتی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس، شرط دارد و در تماس تلفنی مدیرعامل باشگاه هم دل او را برای برگشت قرص نمی کند. اوسمار قول تمدید قرارداد نمی دهد و پای مدیر برنامه اش را وسط می کشد. خیلی راحت می گوید اکنون می خواهم استراحت کنم و بعدا پاسخ باشگاه را می دهم.

راهی که اوسمار پیش از ترک ایران انتخاب کرد به سود هر دو طرف شد؛ هم دست پرسپولیس به جام رسید، هم خودش را باور کرد. او دیگر دستیار یحیی گل محمدی و چهره ای که در نیمکت پرسپولیس دیده نمی شد، نیست. او حالا اوسمار ویراست که برایش در فوتبال آسیا تبلیغات می شود. که می گویند از تایلند هم پیشنهاد دارد؛ خبری که البته اوسمار آن را تکذیب کرد.

حالا بودن یا نبودن اوسمار در پرسپولیس به «تیتر یک» تبدیل شده و این قاعده نانوشته فوتبال است. تا شب ممکن است هیچ چهره قابل توجهی نباشی، اما فردا صبح شاید به ستاره ای دست نیافتنی تبدیل شوی! چنان که اوسمار ویرا همین راه را طی کرد و عاقبت به خیر شد...

منبع:خبرورزشی

نظر شما