اکوادور۰_۱آرژانتین؛نزدیک به من پرواز کن فرشته

اکوادور0_1آرژانتین؛نزدیک به من پرواز کن فرشته

آرژانتین در جریان اولین بازی دوستانه خودش قبل از کوپا آمریکا ۲۰۲۴، در استادیوم سولدیرفیلد شهر شیکاگو مقابل اکوادور قرار گرفت.

به گزارش9صبح،آنخل (به معنای فرشته) دی ماریا گل پیروزی بخش آرژانتین را به ثمر رساند،این یکی از تکراری ترین جملاتی است که طی سال های اخیر در رابطه با آلبی سلسته مخابره شده و همچنان می شود.آرژانتین در جریان اولین بازی دوستانه خودش قبل از کوپا آمریکا ۲۰۲۴، در استادیوم سولدیرفیلد شهر شیکاگو مقابل اکوادور قرار گرفت. مدافع عنوان قهرمانی کوپا آمریکا و جام جهانی در نهایت با تک گل آنخل دی ماریا در دقیقه ۴۰، موفق شد اکوادور را از پیش رو بردارد.

اکوادور تقریبا هیچ موقعیتی روی دروازه آرژانتین خلق نکرد، آنها در مجموع ۴ شوت زدند که همگی خارج از چارچوب بودند. لیساندرو مارتینز و کریستین رومرو در این بازی عملکرد فوق‌العاده ای داشتند و رومرو در فاز هجومی هم موثر ظاهر شد، مخصوصا زمانی که خودش پاس گل آنخل دی ماریا را ارسال کرد. لائوتارو مارتینز و انزو فرناندز هم تلاش هایی برای گلزنی انجام دادند اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند.

xG اکوادور در این مسابقه ۰.۱۱ بود در حالی که این عدد برای تیم لیونل اسکالونی ۱.۰۳ بود. لیونل مسی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار نداشت و در دقیقه ۵۶ به جای دوست قدیمی اش و زننده تک گل بازی وارد زمین شد. بازی بعدی آرژانتین در مسیر آماده سازی برای کوپا آمریکا، ۲۵ خرداد مقابل گواتمالا برگزار می شود.

منبع:طرفداری

نظر شما