کارلو آنچلوتی:به من می‌گفتند مربی تمام‌شده؛ یک روز «من و رئیس‌هایم» را خواهم نوشت

کارلو آنچلوتی:به من می‌گفتند مربی تمام‌شده؛ یک روز «من و رئیس‌هایم» را خواهم نوشت

کارلو آنچلوتی می‌خواهد کتابی با موضوع تجربه همکاری‌اش با روسای مختلف باشگاه‌هایی که مربی‌گری کرده، بنویسد.

به گزارش 9صبح،دون کارلو می‌خواهد بعد از این‌که دوران پرافتخار سرمربی‌گری خود را به پایان رساند، کتابی را نوشته و منتشر کند.کارلو آنچلوتی می‌خواهد کتابی با موضوع تجربه همکاری‌اش با روسای مختلف باشگاه‌هایی که مربی‌گری کرده، بنویسد.

در روز تولد ۶۵ سالگی، کارلو آنچلوتی مصاحبه مفصلی با خبرگزاری El Gironale انجام داده و در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده‌است. در بخشی از این مصاحبه، دون کارلو به مقایسه تجربه حضور خود در میلان و رئال مادرید، دو باشگاهی که در آن‌ها موفق به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده، می‌پردازد. اگر چه میلان در قلب آنچلوتی جای دارد، اما آیا جایی بهتر از رئال مادرید هست؟

رئال مادرید و میلان

رئال مادرید تیمی خاص است. میلان همیشه در قلب من جای دارد. من در آنجا هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی فعالیت کرده‌ام و این بخش بزرگی از زندگی حرفه‌ای من را تشکیل می‌دهد. اما رئال مادرید، رئال مادرید است و چه چیزی می‌تواند از آن بهتر باشد؟

رئال مادرید به تاریخ خود احترام می‌گذارد

در رئال مادرید احترام عمیقی برای تاریخ وجود دارد. عکس‌های تمام بازیکنان بزرگ گذشته در مرکز ورزشی باشگاه به نمایش گذاشته شده است و این نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه آنها در تاریخ این باشگاه است.

به من می‌گفتند مربی تمام شده

من در طول دوران حرفه‌ای خود با چالش‌های زیادی روبرو شده‌ام که همیشه هم آسان نبوده‌اند. بعد از تجربه من با اورتون، برای مدتی از دنیای فوتبال دور شدم و برخی مرا "تمام شده" می‌دانستند. در ناپولی نیز شرایط مشابهی وجود داشت. 

بعد از این که بازنشسته شدید دست به چه کاری می‌زنید؟

روزی باید کتابی درباره زندگی خودم و تجربیاتم با روسای مختلف باشگاه‌هایی که در آنها کار کرده‌ام بنویسم. اسم این کتاب، «من و رئیس‌هایم» خواهد بود.

منبع:طرفداری

نظر شما