در انگلیس؛

قتل دختر ۹ ساله به ضرب گلوله/ گلوله به قفسه سینه اش برخورد کرد

رسانه‌های انگلیسی از قتل یک دختر ۹ ساله به ضرب گلوله در شهر لیورپول در شمال غرب انگلیس خبر دادند.

 به گزارش 9 صبح، رسانه‌های انگلیسی از قتل یک دختر ۹ ساله به ضرب گلوله در شهر لیورپول در شمال غرب انگلیس خبر دادند.
رسانه‌های محلی اعلام کردند این قتل در جریان یک خشونت و در سالگرد قتل ریس جونز ۱۱ ساله روی داد که ۱۵ سال پیش در همین شهر به ضرب گلوله به قتل رسید.
پلیس با تایید قتل این دختر گفت: هنگامیکه ماموران به محل تیر اندازی رسیدند این دختر ۹ ساله غرق در خون بود و گلوله به قفسه سینه او اصابت کرده بود و در شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد، اما تلاش‌ها برای جلوگیری از مرگ او به علت شدت جراحات بی نتیجه بود و در بیمارستان درگذشت.
مقامات پلیس محلی افزودند: در تیر اندازی منجر به قتل این دختر ۹ ساله، یک مرد و یک زن نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
پلیس عامل تیراندازی و قتل را فرد مسلح ناشناس معرفی کرد که تلاش‌ها برای دستگیری او اغاز شده است و از اهالی محل خواسته شده است با بررسی دوربین‌های مدار بسته خانه ها، هر گونه اطلاعات بدست امده را به پلیس گزارش کنند.
پلیس هنوز درباره هویت مهاجم یا مهاجمان، انگیزه قتل و نیز قربانیان این تیر اندازی گزارشی منتشر نکرده است و گفته با ایجاد حلقه امنیتی در اطراف محل تیراندازی و مسدود کردن راه‌های منتهی به محل وقوع جرم بررسی‌های خود را درباره این واقعه اغاز کرده است.
اهالی محل با ابراز نگرانی‌های امنیتی عمیق، تیراندازی و قتل یک بچه بی گناه و زخمی کردن دو نفر دیگر را شوک آور دانستند و از اینکه پلیس هنوز نتوانسته است عامل یا عاملان این تیراندازی را دستگیر کند ابراز نارضایتی کردند.
به گفته اهالی محل این چندمین بار در ماه‌های اخیر است که در منطقه مرسی ساید، افرادی به ضرب گلوله یا کارد به قتل می‌رسند و قاتلان متواری می‌شوند و پلیس از مردم می‌خواهد به انان کمک کنند تا بتوانند قاتلان را دستگیر کنند.
منابع محلی می‌گویند در یک حادثه جداگانه در همان شبی که تیر اندازی منجر به مرگ دختر ۹ ساله روی داد، اشلی دیل، کارگر ۲۸ ساله شورای دانشلی پس از اصابت گلوله در منطقه اولد سوان لیورپول در ساعات اولیه یکشنبه جان باخت.
پلیس چند روز پیش نیز از مردم خواست در جستجو برای یافتن دو نفر که پس از تیراندازی مرگبار به مردی در اوایل ۲۰ سالگی با دوچرخه‌های برقی فرار کردند به ان‌ها کمک کنند.
مقامات پلیس می‌گویند سال‌ها ریاضت اقتصادی در این کشور و کاهش بودجه و امکانات پلیس موجب شده است علاوه بر امکانات، پلیس با کمبود بیست هزار نیرو مواجه باشد.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده پارسال حدود هفتصد نفر از جمله شماری از زنان و کودکان در انگلیس به ضرب گلوله یا ضربات کارد و دیگر روش‌های مرگبار به قتل رسیدند.

وب گردی

    نظر شما