جزییات کشته شدن ۲ زندانی در زاهدان

جزییات کشته شدن ۲ زندانی در زاهدان

سرهنگ خدارحم فروغی سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان، از قتل ۲ زندانی در مرخصی به دلیل اختلاف خانوادگی در زاهدان خبر داد.

به گزارش 9صبح،با انتشار خبر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرارگرفت که موضوع حاکی از آنست که این ۲ نفر موتورسوار به نام‌های ا، آ و ا، ج بوده اند که هر ۲ زندانی و در مرخصی بسر می‌بردند.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان قتل ۲ نفر موتور سوار درمنطقه منزلاب شهرستان زاهدان را اختلاف طایفه ای دانست.

سرهنگ "خدارحم فروغی" در خصوص قتل ۲ نفر موتور سوار درمنطقه منزلاب شهر زاهدان گفت: با انتشار خبر،بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرارگرفت که موضوع حاکی از آنست که این ۲ نفر موتورسوار به نامهای ا،آ و ا،ج بوده اند که هر۲ زندانی و در مرخصی بسر می بردند.

وی ادامه داد: اطلاعات بدست آمده حاکی از آنست که ا،آ فردی خلافکار و شرور بوده که یک ماه قبل بایک خانواده از یکی از شهرستان های استان بر سر مسایلی دچار اختلاف شده و بر سر این اختلاف پدر خانواده مذکور قسم خورده که وی را خواهد کشت.

سرپرست فرمانده انتظامی زاهدان تصریح کرد: در روز جمعه ۲۰ آبان ماه جاری یک خودروی شخصی با تیراندازی به موتورسیکلت نامبردگان آنها را به قتل رسانده که در شبکه های مجازی از این موضوع سوء استفاده شده و علت قتل را اغتشاشات اعلام کرده و تلاش می کنند مسأله را به اغتشاشات اخیر نسبت دهند.

وب گردی

    نظر شما