کشف بیش از ۲ میلیون کالای قاچاق در تهران

کشف بیش از ۲ میلیون کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس پایتخت گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی ۱۳۲ فقره پرونده در رابطه با قاچاقچیان کالا موفق به کشف ۲ میلیون و ۸۴ هزار انواع کالا را کشف کردند.

به گزارش 9صبح،سردار حسین رحیمی؛ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی 132 فقره پرونده در رابطه با قاچاقچیان کالا موفق به کشف 2 میلیون و 84 هزار انواع کالا را کشف کردند. 

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی 197 نفر از از متهمان شاخه‌های اصلی نوسانات بازار ارز و طلا را بازداشت و موفق به کشف 2 میلیون ارز غیرمجاز به ارزش 28 میلیارد تومان شدند.

رحیمی گفت: ماموران پلیس در امینت صاحبان صفحات غیرمجاز فضای مجازی که در بازار ارز اخلال ایجاد کرده و بیش 16 میلیون دنبال‌کننده را داشته شناسایی و احراز کردند که محتویات مجرمانه از صفحه آنها نیز پاک شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه 32 صفحه مجازی که از خارج کنترل می‌شد شناسایی و اقدامات لازم در خصوص آنها انجام شده است، ادامه داد: با 15 واحد صنفی که در حوزه معاملات ارزی اخلال ایجاد می‌کردند، شناسایی شدند. 

وی افزود: 3 نفر از عوامل اصلی اخلال در بازار که از تهران به اصفهان گریخته بودند با عملیات ضربتی پلیس امنیت اقتصادی دستگیر شدند. 

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: رسیدگی به 48 پرونده در حوزه‌های مختلف اختلاس، فرار مالیاتی و پولشویی و ... توسط ماموران پلیس امنیت انجام شد و در این خصوص 60 متهم دستگیر و 1390 میلیارد تومان پول از آنها کشف شد.

منبع:تسنیم

    نظر شما