پایان فرار یک ساله عامل قتل در جشن عروسی

پایان فرار یک ساله عامل قتل در جشن عروسی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم جشنی که سال گذشته بر پا و به عزا تبدیل شده بود دستگیر شد.

به گزارش 9صبح،سردار"عبدالرضا ناظری"گفت: سال گذشته بنا به رسم غلط تیراندازی در مراسمات جشن عروسی،فردی با تیراندازی باعث فوت یک پسر بچه و مجروحیت 2 تن دیگر در یکی از روستاهای شهرستان کهنوج و پس از وقوع قتل متواری شده بود و با توجه به اینکه این متهم محل اختفای خود را دائم تغییر می داد اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی به طول انجامید.

وی اظهار کرد: اما با وجود به درازا کشیدن روند پیجویی این پرونده در نهایت ماموران پلیس کهنوج با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه این متهم را شناسایی و وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار ناظری با اشاره به اظهار ندامت شدید این فرد از عمل نادرست تیراندازی در مراسم جشن تصریح کرد: متاسفانه در برخی مناطق جنوب و شرق استان کماکان رسم بسیار غلط تیراندازی در مراسمات جشن و شادی رواج دارد و این مسئله همچون این حادثه باعث صدمه و فوت برخی افراد شده است که در این رابطه پلیس تاکید ویژه ای بر فرهنگ سازی با مشارکت بزرگان طوایف و خود اهالی این مناطق دارد تا با پایان دادن به رسم های غلط هیچگاه شاهد حوادث تأسفبار این چنینی نباشیم.

منبع:برنا

وب گردی

    نظر شما