عزل مدیر افشاگر فیش‌های نجومی پتروشیمی توسط وزیر؟!

عزل مدیر افشاگر فیش‌های نجومی پتروشیمی توسط وزیر؟!

مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از انتشار پرداختی‌های تجمیعی به سه مدیر پتروشیمی امیرکبیر به‌شدت گله‌مند شده و به جای تقدیر از سوت‌زن خواستار حذف آن شدند.

به گزارش 9 صبح؛ محمد بهمئی، رئیس پتروشیمی امیرکبیر، ۲ماه قبل به مجموعه‌های نظارتی از جمله حراست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای تشریح کرده بود مدیران پتروشیمی امیرکبیر دریافتی‌های نجومی دارند ولی وزیر و مسئولان ارشد وزارتخانه توجهی نکردند.

نکته قابل توجه ماجرا این است که «علی جابری»، مدیر منابع انسانی سابق پتروشیمی امیرکبیر که فیش ۱۲۵ میلیونی دریافت کرده بود، گزینه عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای ریاست امیرکبیر بوده که با انتشار فیش نجومی او و برکناری‌اش توسط بهمئی، موجبات ناراحتی شدید وزیر را فراهم کرده است.

توقع می‌رود بعد از صحبت رئیس مجلس در مورد حمایت از سوت‌زنان، به جای عزل و برخورد با مدیر افشاگر فیش‌های نجومی، از او تقدیر شود.

نکته قابل توجه آن است که رئیس جمهور نیز خواستار برخورد با نجومی بگیران شده بود ولی در شرایط فعلی مسئولان وزارت کار خواستار برخورد با مدیری هستند که بساط نجومی بگیران را از پتروشیمی امیرکبیر جمع کرده بود.

وب گردی

    نظر شما