دفن جنازه زیر درختان تازه شکوفه زده!

دفن جنازه زیر درختان تازه شکوفه زده!

کشف جسد مرد باغبان زیر درختان تازه شکوفه زده پرده از راز شوم برداشت.

به گزارش 9صبح،سرهنگ سواری‌پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در تشریح وقوع نخستین جنایت در غرب استان تهران گفت: ششم فروردین امسال در پی اطلاع یافتن پلیس از مرگ مردی جوان در یک باغ ویلای بزرگ، تیمی از کارآگاهان جنایی به این باغ ویلا رفتند و با جسد مرد جوانی به نام حمید که در باغ دفن شده بود روبه‌رو شدند.

بازپرس کشیک قتل طولی نکشید که خودش را به صحنه جنایت رساند و در نخستین گام دستور داد پیکر مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شود. معاینه اولیه جسد نشان می‌داد حمید در اثر اصابت ۱۶ ضربه چاقو به قتل رسیده است.
نعیم ۲۶ ساله که یکی از دوستان حمید بود در تحقیقات میدانی به کارآگاهان گفت: مدتی می‌شد که از حمید خبری نبود و آخرین بار می‌دانستم که او در باغی که کار می‌کرد حضور داشت چند روز بود که این موضوع ذهنم را مشغول کرده بود تا اینکه هنگام تردد در باغ اطراف ویلا متوجه شدم زمین اطراف درختانی که تازه شکوفه زده بودند به طرز مشکوکی زیرو‌رو شده وقتی با یک بیل آنجا را کندم باپاهای حمید روبه‌رو شدم از ترس بیل از دستانم روی زمین افتاد و از باغ فرار کردم و با پلیس تماس گرفتم.
کارآگاهان در ادامه تحقیقات از سرایدار باغ به‌نام فرهاد بازجویی کردند اما او منکر همه چیز بود و اظهار بی‌اطلاعی کرد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و در ادامه تحقیقات فنی و علمی کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی توانستند سرنخ‌های تازه‌ای را کشف کنند.
با بررسی‌های بیشتر و ادامه بازجویی سرانجام فرهاد لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت برداشت. این متهم مدعی شد که بر سر خرید روزانه با حمید درگیر شده و بعد از اینکه دست به یقه شدند او را با ضربات چاقوی آشپزخانه به قتل رسانده است.

فرهاد در بازجویی گفت: وقتی به خودم آمدم دیدم که همه جا را خون برداشته است و همه لباس‌هایم خونی است مطمئن بودم که بزودی دوست دیگرمان که در باغ رفت وآمد داشت به آنجا نمی‌آید، بنابراین جسد را از نزدیک ویلا به اطراف باغ کشاندم و با کندن زمین جسد را دفن کردم.
به دنبال اعتراف‌های تکان‌دهنده فرهاد بود که وی پس از ۴۸ ساعت سرانجام به اتهام قتل عمد بازداشت شد. به دستور بازپرس این متهم جوان به زندان منتقل شده و بزودی در صف محاکمه قرار خواهد گرفت.

منبع:ایران

وب گردی

    نظر شما