ماجرای روسری دو میلیون تومانی در نمایشگاه قرآن چه بود؟

ماجرای روسری دو میلیون تومانی در نمایشگاه قرآن چه بود؟

شامگاه روز شنبه ۱۹ فروردین آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و دغدغه‌های غرفه داران آشنا شد.

به گزارش 9صبح،اسدالله سلیمانی مدیر بخش عفاف و حجاب سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با اشاره به فعالیت‌های این بخش گفت: تقریباً از ۱۰ اسفند برای برگزاری یک نمایشگاه آبرومند کار را آغاز کردیم تا به واسطه تجربیاتی که از دوره‌های گذشته داشتیم، بتوانیم نمایشگاهی در خورشأن برگزار کنیم و این نمایشگاه هدیه‌ای از سوی ما برای بانوان محجبه و متدین به لحاظ غرفه سای، قیمت و تنوع کار باشد.

سلیمانی گفت: شامگاه روز شنبه ۱۹ فروردین آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و دغدغه‌های غرفه داران آشنا شد و با غرفه‌داران صحبت کرد. هنگام رفتن او خبرنگاری پرسشی از وزیر کرد که زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همکاران این بخش را به هدر داد.

وی ادامه داد: این خبرنگار نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را درباره روسری دو میلیون تومانی در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن پرسید؛ درحالی‌که ما چنین روسری و کالایی با این قیمت در این بخش نداریم. زمانی که از خبرنگار مورد اشاره پرسیدم کدام‌غرفه این‌روسری را می‌فروشد، گفت «نمی‌دانم.» من و همکارانم از این پاسخ شگفت زده شدیم! مگر می‌شود نظر وزیر را در مورد موضوعی پرسید که اطلاعی از آن وجود ندارد؟! این موضوع نشان می‌دهد پرسش مطرح‌شده غیرمتخصصانه و غیرکارشناسانه بوده است. قیمت یک روسری معمولی بیش از دویست تا سیصدهزار تومان نیست که اگر غیر از این است، یقه من را بگیرید.

منبع:مهر

وب گردی

    نظر شما