شعبده باز مشهور مشهد دستگیر شد/ ماجرا چیست؟

شعبده باز مشهور مشهد دستگیر شد/ ماجرا چیست؟

فرمانده انتظامی مشهدگفت: پس از شناسایی مخفیگاه سارق معروف به پاندای شعبده باز عملیات پلیس با دستور قاضی به لابی یکی از هتل‌های هسته مرکزی شهر کشید و وی دستگیر شد.

به گزارش 9 صبح، سرهنگ احمد نگهبان اظهارداشت:سارق حرفه ای در کنار دستگاه‌های خودپرداز طعمه‌های خود را شناسایی می‌کرد و سپس با حفظ رمز کارت بانکی آنان هنگام انجام امور بانکی، به بهانه‌های مختلف کارت بانکی طعمه‌ها را در یک چشم برهم زدن و با شیوه شعبده بازی عوض می کند.

وی افزود: این سارق بلافاصله به اولین طلافروشی نزدیک در محل سرقت می رفت و پس از خرید طلا با کارت های سرقتی به خوش گذرانی در هتل‌های لاکچری کیش، تهران، مشهد و دیگر شهرهای کشور می پرداخت.

 نگهبان با بیان این مطلب که با تلاش شبانه روزی پلیس، سرنخ‌هایی از حضور وی در یکی از هتل‌های مشهد به دست آمد گفت:پس از شناسایی مخفیگاه سارق معروف به پاندای شعبده باز عملیات پلیس با دستور قاضی به لابی یکی از هتل‌های هسته مرکزی شهر کشید و بدین ترتیب کارآگاهان در پوشش‌های مبدل منتظر ورود وی به هتل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: هنگامی که متهم وارد لابی هتل شد، کارآگاهان به سمت او رفتند اما وی که متوجه ماجرا شده بود با ایجاد سروصدا و به قصد فرار از چنگ پلیس با شیوه وحشت آفرینی، سر خود را به شیشه های سکوریت لابی هتل می‌کوبد تا راهی برای گریز بیابد؛ با این حال کارآگاهان، او را زمین گیر و دستگیر کردند. / تسنیم

 

وب گردی

    نظر شما