مرگ دلخراش یک زن در اشنویه

مرگ دلخراش یک زن در اشنویه

فرماندار اشنویه از مرگ یک زن بر اثر اصابت صاعقه در این شهر خبر داد و تاکید کرد: هشدارهای لازم از طریق رسانه‌ها به مردم داده شده است.

به گزارش 9 صبح، فرماندار اشنویه جزئیات مرگ یک زن جوان بر اثر اصابت صاعقه در اشنویه را اعلام کرد.

علی ترابی، فرماندار اشنویه گفت: بانوی ۳۰ ساله از اهالی روستای «گلاز» بر اثر اصابت صاعقه در ارتفاعات این شهرستان جان خود را از دست داد.

سیدعلی ترابی در این زمینه افزود: این حادثه زمانی روی داد که این زن در مناطق مرتفع اطراف این روستا تردد داشت و مورد اصابت شدید صاعقه قرار گرفت.

او اضافه کرد: متوفا جهت جمع‌آوری گیاهان کوهی عازم ارتفاعات روستای گلاز شده بود که بلافاصله بعد از اصابت صاعقه جان باخته بود.

ترابی ادامه داد: بلافاصله بعد از دریافت گزارش حادثه اکیپ هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان به منطقه کوهستانی اعزام و جنازه وی به کمک روستاییان به شهر منتقل شد.

فرماندار اشنویه گفت: کشاورزان و دامداران در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی باید بلافاصله در مکان‌های رو بسته و سقف‌دار پناه بگیرند و از ایستادن در کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کرده و از گیرنده رادیویی و گوشی تلفن استفاده نکنند.

ترابی تاکید کرد: هشدارهای لازم از طریق رسانه‌ها به مردم داده شده است و شهروندان باید در ایام بارش و صاعقه از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرهای سیلابی خودداری کنند.

منبع: مهر

 

    نظر شما