تیراندازی هولناک در ورامین/ نمایشگاه ماشین تیرباران شد

تیراندازی هولناک در ورامین/ نمایشگاه ماشین تیرباران شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری عاملان تیراندازی به یک نمایشگاه اتومبیل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش 9 صبح، جعفر شمس بیرانوند ظهر دوشنبه ۱۱ اردیبشهت ماه در تشریح این خبر خاطرنشان کرد: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی مقابل نمایشگاه اتومبیل و اصابت تیر به درب نمایشگاه و خودروی پارک شده در محل، ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهید بهشتی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد دو نفر توسط یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با حضور در مقابل نمایشگاه اقدام به تیراندازی به سمت آنجا کرده و متواری شده‌اند.

بیرانوند تصریح کرد: ماموران با شناسایی متهمان، ضمن هماهنگی قضائی هر دو نفر را در خارج از شهرستان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۱۲ عدد فشنگ و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.

وی با بیان اینکه این متهمان پس از دستگیری به بزه ارتکابی اعتراف کردند، یاد آور شد: هر دو نفر پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان سخنان خود گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و قاطعانه با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

وب گردی

    نظر شما