تنش در همایش وکلای دادگستری به خاطر زدن کراوات

تنش در همایش وکلای دادگستری به خاطر زدن کراوات

طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود، در روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه سال جاری نشست هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری در مرکز همایش های بین‌المللی گیت ‌بوستان اهواز وابسته به وزارت نیرو برگزار شود اما پس از حضور اعضای این نشست و مهمانان در سالن تالار با اتفاق عجیبی مواجه شده‌اند.

به گزارش 9 صبح، نشست هیئت عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری با حواشی زیادی برگزار شد.

 در روزهای گذشته برگزاری مراسم افتتاحیه چهل‌وهشتمین نشست هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران در اهواز با حاشیه‌های بسیاری همراه بود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار بود، در روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه سال جاری این نشست در مرکز همایش های بین‌المللی گیت ‌بوستان اهواز وابسته به وزارت نیرو برگزار شود اما پس از حضور اعضای این نشست و مهمانان در سالن تالار با اتفاق عجیبی مواجه شده‌اند.

سیستم صدابرداری قطع و اجازه پخش هیچ گونه صدا یا تصویری داده نمی‌شود. همچنین نیروی حراست عنوان می‌کنند که به دلیل «عدم رعایت الزامات اداری» امکان برگزاری مراسم وجود ندارد و از حاضرین درخواست می‌کنند که «کراوات» خود را باز کنند.

این خواسته با مخالفت وکلا و برگزارکنندگان مواجه می‌شود و این خواسته را «غیرقانونی» می‌دانند که در قرارداد قید نشده بود.

گرچه در این مدت، رییس دادگستری‌ خوزستان، دادستان مرکز استان و  موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس و رییس سابق دادگاه‌های انقلاب تهران در سالن به انتظار حل مشکل نشسته بودند اما مراسم اجازه برگزاری پیدا نمی‌کند.

سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز از دیگر مدعوین مراسم افتتاحیه بود، که در محل برگزاری حاضر می‌شود، اما وارد سالن نمی‌شود و این عدم ورود امام جمعه موجب می‌شود که برخی در فضای مجازی عنوان کنند که «امام جمعه اهواز از نوع پوشش حاضرین ناراضی بود.»

علی‌رغم تلاش‌های بسیار، مراسم افتتاحیه برگزار نمی‌شود و ادامه همایش به محل دیگری تغییر می‌کند.

وب گردی

    نظر شما