خبر مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و فرهنگیان

خبر مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و فرهنگیان

یک نماینده مجلس درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان و فرهنگیان تذکر داد.

به گزارش 9 صبح، نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به مسائل فرهنگیان و مشکلات عدیده بازنشستگان این قشر تاکید کرد: دولت با پیگیری لازم باید لایحه متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان فرهنگیان را به مجلس ارسال کند.

علیرضا نظری در نشست علنی دیروز (دوشنبه ۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نقش معلمان در فرهنگ عمومی کشور باید برجسته شود، به طوری که معلم به معلمی خود افتخار کند و خانواده وی نیز به معلم او افتخار کنند، همچنین جامعه به این قشر به چشم موجودی مفتخر بنگرد.

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم ادامه داد: چرا بعد از گذشت ۴۴ سال از عمر بابرک انقلاب اسلامی، باید بازنشستگان اکثر سازمان ها، نهادها و بانک های دولتی از تمام امتیازات رفاهی، بیمه و حقوق متناسب شاغلان برخوردار باشند، اما بازنشستگان دیگر دستگاه ها به خصوص آموزش و پرورش از این امتیاز محروم باشند.

وی با یادآوری وضعیت معیشتی بازنشستگان بعد از سال ها خدمت و شرمندگی این قشر در مقابل خانواده گفت: از دولت و مجلس انقلابی انتظار می رود نسبت به مطالبه به حق رهبر معظم و جامعه فرهنگیان و سایر بازنشستگان با پیگیری لایحه متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان فرهنگیان، جامه عمل بپوشاند.

وب گردی

    نظر شما