تصمیم گرفتم مچ همسرم را هنگام خیانت بگیرم و موفق شدم

تصمیم گرفتم مچ همسرم را هنگام خیانت بگیرم و موفق شدم

من و رؤیا ۱۵ سال قبل زندگی مشترکمان را آغاز کردیم اما همیشه با هم اختلاف داشتیم تا اینکه ۲۰ روز قبل او خانه و زندگی را رها کرد و به خانه پدری‌اش رفت.

به گزارش 9صبح، رسیدگی به این پرونده از اواخر زمستان پارسال آغاز شد. مرد ۳۹ ساله‌ای به نام شهرام از همسر ۳۵ ساله‌اش به نام رؤیا شکایت کرد و مدعی شد این زن بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک به وی خیانت کرده است.

شهرام در تشریح شکایتش گفت: من و رؤیا ۱۵ سال قبل زندگی مشترکمان را آغاز کردیم اما همیشه با هم اختلاف داشتیم تا اینکه ۲۰ روز قبل او خانه و زندگی را رها کرد و به خانه پدری‌اش رفت. 

من چندبار مقابل خانه پدری او رفتم اما هربار مادرش می‌گفت او به خانه دوستش رفته و من در این مدت نتوانستم رؤیا را ببینم و با او صحبت کنم تا اینکه چند ساعت قبل او را در مغازه تراشکاری مستأجر سابقم به نام کاوه در شرایط بدی دیدم و با او درگیر شدم و حالا از همسرم و کاوه به اتهام رابطه پنهانی شاکی هستم.

با این شکایت زن جوان و کاوه بازداشت شدند اما رؤیا ادعای عجیبی را مطرح کرد. 

وی گفت: من و همسرم همیشه با هم اختلاف داشتیم چون شهرام با زنان زیادی در ارتباط بود از مدتی قبل متوجه شدم او طبقه بالای مغازه مستأجر سابقش به نام کاوه یک خانه اجاره کرده است. شهرام آنجا را به خانه فساد تبدیل کرده و با زن‌های زیادی در ارتباط بود. 

به همین خاطر برای اینکه بتوانم او را رسوا کنم به مغازه کاوه رفتم و از او خواهش کردم تا اجازه دهد چند روز در مغازه‌اش بمانم و کشیک دهم. من قصد داشتم همسرم را هنگام خیانت بگیرم و از او شکایت کنم اما او وقتی مرا در مغازه تراشکاری مستأجر سابقش دید شروع به داد و فریاد کرد و سپس چنین شکایتی را علیه من مطرح کرد.

کاوه نیز اظهارات این زن را تأیید کرد.برای رؤیا و کاوه کیفرخواست صادر و پرونده آنها به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در این میان شهرام فیلمی از کاوه ارائه داد که با سر و صورت کبود اقرار کرده بود با رؤیا در ارتباط بوده است.

وب گردی

    نظر شما