زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد!

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد!

دریافت نتایج کاملا به صورت اینترنتی و با استفاده از اطلاعات ثبت نامی یا فردی صورت می پذیرد و داوطلبان می توانند مطابق مراحل زیر نتیجه عملکرد خود را مشاهده نمایند.

به گزارش ۹ صبح؛ نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در قسمت “سایر آزمون‌های استخدامی” بارگذاری خواهد شد.

 نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در قسمت “سایر آزمون‌های استخدامی” بارگذاری خواهد شد. دریافت نتایج کاملا به صورت اینترنتی و با استفاده از اطلاعات ثبت نامی یا فردی صورت می پذیرد و داوطلبان می توانند مطابق مراحل زیر نتیجه عملکرد خود را مشاهده نمایند.

صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش: آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب آموزگار جمعه ۸ اردیبهشت برگزار شد و از طریق این آزمون ۲۸ هزار و ۱۸ آموزگار ابتدایی، استثنایی و ویژه مناطق مرزی و عشایری در مدارس کشور جذب می‌شوند که این تعداد شامل ۲۴ هزار و ۶۹۴ آموزگار ابتدایی، ۲۳۳۲ آموزگار استثنایی و ۹۹۲ آموزگار ویژه مناطق عشایری و مرزی می‌باشد.

در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ، صادق ستاری‌فرد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش: اعلام نتایج آزمون کتبی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲ خواهد بود و مصاحبه و ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت نیز از اول خرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود.

 

وب گردی

    نظر شما