خبر مهم مادر کیان پیرفلک

خبر مهم مادر کیان پیرفلک

پس از حادثه تلخ ایذه که برای یادبود کیان پیرفلک برگزار شده بود، رسانه‌های وابسته به دولت، سپاه و شورای امنیت ملی خواستار محاکمه و پیگرد قضایی مادر کیان پیرفلک شدند.

به گزارش 9 صبح، پس از حادثه تلخ ایذه که برای یادبود کیان پیرفلک برگزار شده بود، رسانه‌های وابسته به دولت، سپاه و شورای امنیت ملی خواستار محاکمه و پیگرد قضایی مادر کیان پیرفلک شدند.

مادر کیان پیرفلک پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد. «ماه منیر مولایی‌راد» مادر کیان پیرفلک، کودک ۹ساله‌ای است که در حوادث تلخ آبان‌ماه ۱۴۰۱، در ایذه جان باخت. ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک پس از آنکه دادگاه مجاهد کورکور به اتهام قتل کیان پیرفلک برگزار شد، به همراه همسرش میثم پیرفلک، با حضور در دفتر اسناد رسمی اعلام کردند که نسبت به این متهم شکایتی ندارند و او را قاتل فرزند خویش نمی‌شناسند. در سالروز تولد کیان پیرفلک و در جریان مراسم جشن تولدی که خانواده پیرفلک به یاد این کودک قربانی برگزار کرده بودند، پسرعموی مادر کیان پیرفلک جان باخت. پس از این حادثه خونین، خبر محاکمه و مجازات قضایی مادر کیان پیرفلک در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

ماه منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک، دبیر گرافیک و معلم رسمی با پنج سال سابقه کار در آموزش و پرورش ایذه بود که بعد از کشته‌شدن کیان، از حضور در محل کارش در هنرستان فاطمیه ایذه منع شد.

در سالروز تولد کیان پیرفلک و در جریان مراسم جشن تولدی که خانواده پیرفلک به یاد این کودک قربانی برگزار کرده بودند، پسرعموی مادر کیان پیرفلک جان باخت. پس از این حادثه تلخ، رسانه‌های وابسته به دولت، سپاه و شورای امنیت ملی خواستار محاکمه و پیگرد قضایی مادر کیان پیرفلک شدند.

مادر کیان پیرفلک حصر خانگی شد؟

بر اساس اخبار غیررسمی منتشرشده در فضای مجازی، ماه‌ منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک از روز یکشنبه «۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۲» در حبس خانگی به‌سر می‌برد. برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند که منزل والدین کیان پیرفلک، از روز یکشنبه به وسیله نیروهای امنیتی حکومت ایران محاصره شده و تمامی وسایل منزل نیز از آن‌ها گرفته شده است.

ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک یک پست جدید در فضای مجازی منتشر کرد.

ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک با انتشار یک ویدئو و پستی جدید در فضای مجازی جزئیات برگزاری «نخستین جشنواره نوآوری کیان در سطح دنیا توسط گروهی مستقل از مهندسان تسلا در سانفرانسیسکو» را اعلام کرد. ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کیان پیرفلک از برگزاری «نخستین جشنواره نوآوری کیان در سطح دنیا توسط گروهی مستقل از مهندسان تسلا در سانفرانسیسکو» خبر داد.

کیان

کیان پیرفلک، کودکی ۹ ساله که در اعتراضات سال ۱۴۰۱ در ایذه کشته شد، عاشق اختراع کردن بود. از اختراعات کودکانه کیان، ویدئوهای بسیاری توسط مادرش منتشر شده است.

حجم ویدیو: ۲.۵۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۴
دانلود ویدیو
وب گردی

    نظر شما