درگیری شدید در قروه / دیشب در کردستان چه خبر بود؟

درگیری شدید در قروه / دیشب در کردستان چه خبر بود؟

جزئیات درگیری در قروه کردستان اعلام شد. ۸ نفر از مخلان نظم عمومی در نزاع و درگیری شب گذشته «جمعه، ۲ تیر ماه ۱۴۰۲» در شهرستان قروه کردستان بازداشت شدند.

به گزارش 9 صبح، رئیس کل دادگستری استان کردستان جزئیات درگیری در قروه را اعلام کرد و گفت: با توجه به وقوع مواردی از درگیری بعضاً مسلحانه در استان کردستان، به دادستان مرکز استان و تمامی دادستان‌های سطح استان دستور داده شده با قاطعیت نسبت به تعقیب و بازداشت عاملین اصلی اقدام کنند.

جزئیات درگیری در قروه کردستان اعلام شد. ۸ نفر از مخلان نظم عمومی در نزاع و درگیری شب گذشته «جمعه، ۲ تیر ماه ۱۴۰۲» در شهرستان قروه کردستان بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان جزئیات درگیری در قروه را اعلام کرد و گفت: با توجه به وقوع مواردی از درگیری بعضاً مسلحانه در استان کردستان، به دادستان مرکز استان و تمامی دادستان‌های سطح استان دستور داده شده با قاطعیت نسبت به تعقیب و بازداشت عاملین اصلی اقدام کنند.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، حجت الاسلام سید حسین حسینی، رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در پی نزاع شب گذشته  «جمعه، ۲ تیر ماه ۱۴۰۲» در قروه، ۸ نفر از افرادی که در این موضوع دخالت داشتند و سبب ناآرامی و برهم زدن نظم عمومی شدند، با دستور قضایی بازداشت شدند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در ادامه گفت: شب گذشته و در یکی از قهوه خانه‌های سطح شهر قروه، یک نزاع دسته جمعی شکل گرفت و موجب زخمی شدن چند تن از افراد حاضر در این محل شد.

رئیس کل دادگستری کردستان  افزود: به دنبال این اتفاق و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قروه، دستور بازداشت ۸ نفر از افراد دخیل در این نزاع صادر و پرونده قضائی نیز در شعبه ۲ بازپرسی دادگستری قروه تشکیل شد.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: با عنایت به وقوع مواردی از نزاع دسته‌جمعی بعضاً مسلحانه در استان کردستان، به دادستان مرکز استان و تمامی دادستان‌های سطح استان دستور داده شده با قاطعیت نسبت به تعقیب و بازداشت عاملین اصلی اقدام کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: بدیهی است افراد بازداشت شده الزاماً تا زمان صدور حکم در بازداشت بسر خواهند برد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: امنیت و آسایش عمومی شهروندان مهمترین اولویت دستگاه قضایی است و در این راستا با مخلان نظم و امنیت مردم بدون مماشات به شدیدترین نحو ممکن در دادسرا و محاکم برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وب گردی

    نظر شما