بی آبرویی بزرگ دو برادر با همسرانشان در کاشان

بی آبرویی بزرگ دو برادر با همسرانشان در کاشان

​ سرهنگ ایرج کاکاوند، از انهدام باند سارقان خانوادگی در شهرستان کاشان خبر داد و اظهار داشت: این باند 4 نفره از 6 منزل سرقت کرده بودند و ارزش اموال مسروقه به 20 میلیارد ریال می‌رسید.

به گزارش ۹ صبح؛فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای باند سارقان ۲۰ میلیاردی در کاشان خبر داد‌.

سرهنگ ایرج کاکاوند، از انهدام باند سارقان خانوادگی در شهرستان کاشان خبر داد و اظهار داشت: این باند 4 نفره از 6 منزل سرقت کرده بودند و ارزش اموال مسروقه به 20 میلیارد ریال می‌رسید.

وی با بیان اینکه این سرقت‌ها در سطح منطقه راوند و فاز 2 ناجی‌آباد شهرستان کاشان به وقوع پیوست، افزود: این باند سرقت که غیربومی بوده شامل 2 برادر و 2 زن هستند که کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان آنان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه با بررسی‌های صورت گرفته سارقان در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شدند، ابراز داشت: کارآگاهان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با اخذ نیابت قضایی به استان مربوطه عزیمت کرده و در یک عملیات دستگیر شدند.

کاکاوند با بیان اینکه متهمان تاکنون به شش فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کاشان اعتراف کردند، گفت: شهروندان اشیاء قیمتی خود را در منزل نگهداری نکنند و از صندوق امانات بانک‌ها برای نگهداری این اشیاء استفاده کنند.

وب گردی

    نظر شما