نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان بازنشسته + آدرس سایت

نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان بازنشسته + آدرس سایت

معلمان فرهنگیان بازنشسته عزیز می‌توانند به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنند و با واردکردن اطلاعات درخواستی، فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

به گزارش ۹ صبح؛ جزئیات و نحوه دریافت فیش حقوق معلمان و بازنشستگان فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

جزئیات و نحوه دریافت فیش حقوق معلمان و بازنشستگان فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد. با توجه به وعده‌های مسئولان درباره افزایش حقوق معلمان و فرهنگیان بازنشسته، واریز مابه‌تفاوت‌ افزایش حقوق معلمان و معوقات رتبه‌بندی فرهنگیان، اهمیت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بیش از پیش شده است. جزئیات دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان بازنشسته اعلام شد. نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی و کد پرسنلی اعلام شده است تا معلمان و بازنشستگان فرهنگی بتوانند بدون اتلاف وقت و دردسر، فیش حقوقی خود را دریافت کنند. 

امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی و به صورت آنلاین موجب شده است تا این گروه از افراد جامعه راحت‌تر بتوانند به ریز جزئیات درآمدی خود دسترسی داشته باشند. زیرا در فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش حقوق و مزایای فرهنگی، وضعیت و مبلغ معوقه به همراه اطلاعات وام‌هایی که از آموزش و پرورش دریافت کرده‌اند یا کسری‌ها و بدهی‌های فرهنگی شامل مبالغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی می‌شود، درج می‌شود.

در سال‌های گذشته، معلمان و فرهنگیان برای دریافت فیش حقوقی باید به اداره آموزش و پرورش مراجعه می‌کردند که موجب با اتلاف وقت آنها در صف انتظار می‌شد. اما با آنلاین شدن امور اداری، فرآیند دریافت فیش حقوقی هم با تحولات زیادی روبرو شد. وزارت آموزش و پرورش با هدف تسریع روند صدور فیش حقوقی فرهنگیان و همچنین سهولت در انجام کار، ابتدا سامانه‌ای را تحت عنوان fish.medu.ir طراحی کرده است که به صورت اختصاصی با هدف ارائه فیش حقوقی به فرهنگیان ایجاد شده است.

در راستکای یکپارچه‌سازی سامانه‌های فرهنگیان آموزش و پرورش، سامانه my medu.ir  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش ایجاد شد. یکی از خدمات اصلی این سامانه به فرهنگیان، دریافت فیش حقوقی و حکم کارگزینی است که برای دریافت آنها کافی‌ است، معلمان و بازنشستگان فرهنگی به سایت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir مراجعه کنند.

البته با توجه به تغییرات این سایت نسبت به سامانه‌های قبلی، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی میسر است و با استفاده از کد پرسنلی نمی‌توانند فیش حقوق خود را دریافت کنند.

معلمان فرهنگیان بازنشسته عزیز می‌توانند به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنند و با واردکردن اطلاعات درخواستی، فیش حقوقی خود را دریافت کنند.

همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد، برای دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان بازنشسته باید به سایت رسمی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنید. از طریق کلیک روی لینک زیر می‌توانید به این سامانه منتقل شوید.

فیش حقوقی

سامانه صندوق بازنسشتگی کشوری فقط مختص به دریافت فیش حقوقی نیست و تمام امور مربوط به بازنشستگی همچون دریافت حکم حقوقی، استعلام پرداخت بیمه عمر، بیمه تکمیلی درمان، دفاتر بیمه دولت و… از طریق این سایت قابل پیگیری است. برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با موبایل یا کامیپوتر باید وارد بحش خدمات بازنشستگان که در تصویر زیر مشخص شده است، شوید و سپس روی گزینه اول یعنی دریافت فیش حقوقی کلیک کنید.

حقوق معلمان

از قسمت پایین سامانه نیز می‌توانید مستقیما به صفحه دریافت فیش حقوقی هدایت شوید.

آیا با کد پرسنلی هم می‌توان فیش حقوقی معلمان و بازنشستگان فرهنگی را دریافت کرد؟

برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان با کد ملی my medu.ir، ابتدا باید به صفحه اصلی سامانه ورود کرده و سپس به دو طریق: 1- استفاده از کدملی و رمز  و2-استفاده از درگاه دولت، وارد سامانه شده و فیش حقوقی را مشاهده کنید. 

راهنمای از طریق سایت فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش به صورت مرحله به مرحله در ادامه ارائه داده شده است:

* برای دیدن فیش حقوقی فرهنگیان ابتدا باید به سامانه  my.medu.ir مراجعه نمایید.

* برای ورود به سامانه my medu.ir سایت فیش، با انتخاب نقش فرهنگی، کادر نام کاربری و رمز عبور را با کد ملی و رمز عبور که قبلا تعیین کرده بودید را وارد کنید و پس از درج عبارت امنیتی گزینه ورود را انتخاب نمایید.

در مرحله آخر می‌بایست شماره دفتر کل، شماره ملی، شماره حساب و ماه دریافت فیش حقوقی را درج کنید و دکمه مشاهده فیش را بزنید.

* با ورود موفقیت آمیز به سامانه my medu.ir،مطابق تصویر زیر از بخش اداری روی گزینه فیش حقوقی کلیک نمایید.

* برای دیدن فیش حقوقی فرهنگیان پس از مشخص کردن سال و ماه مورد نظر، بر روی مشاهده فیش کلیک کنید تا لیست مربوطه ساخته شود. با انتخاب گزینه ذره بین، جزئیات فیش حقوقی شما به نمایش در می آید و می توانید با کلیک بر روی خروجی pdf و یا چاپ فیش، اطلاعات خود را پرینت و ذخیره نمایید.

* در صورت تمایل برای داشتن نسخه چاپی فیش حقوقی فرهنگیان می توانید از فیش خود پرینت بگیرید.

توصیه می‌شود پس از مشاهده فیش حقوقی هر ماه، آن را به صورت pdf ذخیره کنید (از طربق کلیک بر روی عبارت «ساخت فایل pdf» در بالای فیش)؛ زیرا در حال حاضر سامانه فقط اجازه دریافت فیش حقوقی دو ماه آخر را می‌دهد.

شماره دفتر کل، همان شماره‌ای است که توسط صندوق بازنشستگی کشوری به شما اختصاص داده شده است.

اگر برای دریافت فیش حقوقی پیام خطا را از سامانه دریافت کردید، باید ضمن همراه داشتن مدارک لازم، به مدیریت‌های صندوق بازنشستگی مراجعه کنید.

وب گردی

    نظر شما