خبر مهم آموزش و پرورش برای معلمان و فرهنگیان

خبر مهم آموزش  و پرورش برای معلمان و فرهنگیان

مشاور مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در ادامه اظهار داشت: در هر مجموعه ای اگر قرار است تحولی ایجاد شود ابتدا باید در نیروی انسانی آن مجموعه اتفاق بیفتد، بنابراین توانمند سازی معلمان درس تربیت بدنی در دستور کار قرار داده ایم تا ابتدا تحول را در دبیران ورزشی ایجاد کنیم.

به گزارش ۹ صبح:  عباس حاجی زاده در همایش توانمندسازی و تقدیر از معلمان برتر تربیت بدنی استان فارس، با حضور معاونین پرورشی و تربیت بدنی کارشناس مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی استان و مدرسین برجسته کشوری در حوزه تربیت بدنی و علوم ورزشی در باشگاه فرهنگیان شماره یک شیراز، گفت: سرلوحه برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش سند تحول است و یکی از ساحت های ششگانه، ساحت زیستی بدنی است که بعد از دوران کرونا در قالب فعالیت های ورزشی به آن پرداخته شده است.

مشاور مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در ادامه اظهار داشت: در هر مجموعه ای اگر قرار است تحولی ایجاد شود ابتدا باید در نیروی انسانی آن مجموعه اتفاق بیفتد، بنابراین توانمند سازی معلمان درس  تربیت بدنی در دستور کار قرار داده ایم تا ابتدا تحول را در دبیران ورزشی ایجاد کنیم.

حاجی زاده نیروی انسانی را مهمترین رکن یک سازمان برشمرد و تصریح کرد: امروز برای تحقق اهداف نیازمند توانمند سازی معلمان هستیم تا معلمان بتواند دانش آموزان را تحت تاثیر قرار دهد زیرا معلم توانمند و دارای علم روز می تواند دانش آموز را تحت تأثیر قرار دهد.

مشاور مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در همین راستا تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای معلمان تربیت بدنی برگزار کرده ایم.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: در این همایش نیز تلاش داریم با بهره گیری از اساتید مجرب حوزه تربیت بدنی اطلاعات ورزشی معلمان درس تربیت بدنی را به روز رسانی کنیم.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، تنها در مرحله اول طرح شهید سلیمانی حدود چهل درصد  فضا های ورزشی افزایش یافت و اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

وب گردی

    نظر شما