خطرناک ترین قاتل سریالی از قاضی پرونده اش چه درخواستی داشت؟/ متهم پس از کشتن یکی از قربانیان خود جمجمه اش را شکافت و مغزش را با قاشق خورد

خطرناک ترین قاتل سریالی از قاضی پرونده اش چه درخواستی داشت؟/ متهم پس از کشتن یکی از قربانیان خود جمجمه اش را شکافت و مغزش را با قاشق خورد

با رد درخواست دادگاه تجدید نظر بدترین قاتل سریالی و آدم خوار بریتانیایی او درسلول شیشه ای اش خواهد مرد.

به گزارش 9 صبح؛ قاتل و آدم خوار بریتانیایی "رابرت مادزلی "۶۸ ساله پس از رد درخواست آزادی اش در شب کریسمس به زودی در سلول شیشه ای اش خواهد مرد.
این متهم که خود یک کودک آزار و آدم خوار است به عنوان خطرناک ترین قاتل سریالی بریتانیا شناخته شده است.
به گفته قاضی پرونده او یکی از خطرناک ترین مجرمان است که نباید در کنار دیگر زندانیان نگهداری شود پس از رد آخرین درخواست او برای زندگی در کنار دیگر زندانیان، سالهاست در یک جعبه شیشه‌ای زیرزمینی دوران محکومیت خود را می گذراند.
رابرت مادزلی، ۶۸ ساله، پس از کشتن چهار مرد بین سال‌های ۱۹۷۴ و ۱۹۷۸ میلادی به عنوان قاتلی سریالی دستگیر شد.
یکی از منابع داخلی زندان یورکشایر انگلیس به رسانه های محلی گفت: «ماه گذشته به او نه گفته شد، و می‌خواست کریسمس را در حضور دیگران بگذراند اما برای آخرین بار به او نه گفته شد زیرا نمی توان ریسک کرد و حتی او را برای کریسمس به طور موقت آزاد کرد.

مادزلی اکنون باید بقیه روزهای خود را در یک سلول ۵,۵ در ۴.۵ متری بگذراند که در سال ۱۹۸۳ تنها برای او ساخته شد و با شیشه ضد گلوله محافظت می شود.
او ۲۳ ساعت از هر روز را در سلول می گذراند، روی یک تخته بتنی می خوابد و از توالت و سینک که به زمین بسته شده اند استفاده می کند.او همچنین یک میز و صندلی از مقوای فشرده دارد.

قاتل محکوم، اهل توکست، لیورپول، اولین قتل خود را در سال ۱۹۷۴ در سن ۲۱ سالگی انجام داده است.
در پرونده این آدم خوار روانی  تصاویری از کودکانی وجود دارد که مورد آزار جنسی قرار داده و علاوه بر جنایت هایش آنها را نیز آزار و اذیت کرده است.

این آدم خوار روانی پس از قتل ها و کودک آزاری هایش خود را به پلیس تسلیم کرد و برای محاکمه مناسب تشخیص داده نشد و به بیمارستان برادمور، خانه برخی از خشن ترین زندانیان بریتانیا فرستاده شد تا درمان شود و پس از درمان به سلول شیشه ای اش منتقل شد.

اطلاعات پلیس نشان میدهد که" مادزلی " ۲۵ سال از عمرش را در سلول عجیب و غربیش می گذراند.او که توسط یک مرد منحرف بزرگ شده بود آزارهای این مرد رویش تاثیر گذاشته و به گفته کارآگاهان علت اصلی جنایت هایش  دوران تلخ کودکی اش بوده است.
این متهم از آنجا معروف شده است که پس از کشتن یکی از قربانیان خود جمجمه اش را شکافته و مغزش را با قاشق خورده بود.

وب گردی

    نظر شما