ماجرای کلیپ ترسناک و وحشتناک در بهارستان / مردم وحشت کردند

ماجرای کلیپ ترسناک و وحشتناک در بهارستان / مردم وحشت کردند

فیلم بهارستان و انتشار کلیپی از ویدئوی ترسناک و وحشت‌آفرین بهارستان در فضای مجازی منتشر و جنجالی شده است.

به گزارش 9 صبح؛ انتشار فیلم ترسناک و وحشتناک بهارستان، موجی از وحشت میان مردم و کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است.

فیلم بهارستان و انتشار کلیپی از ویدئوی ترسناک و وحشت‌آفرین بهارستان در فضای مجازی منتشر و جنجالی شده است. انتشار فیلم بهارستان مربوط به منطقه  در «قلعه میر» در فضای مجازی، موجی از وحشت و ترس در شهر بهارستان به راه است.

انتشار فیلم ترسناک و وحشتناک بهارستان، موجی از وحشت میان مردم و کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است. در درگیری و نزاع دسته‌جمعی در بهارستان، تعدادی از اراذل  و اوباش در «قلعه میر» بهارستان، خیابان را بسته بوده و سبب و وحشت مردم شده بودند. عوامل فیلم بهارستان و اراذل و اوباش فیلم وحشت‌آفرین بهارستان دستگیر شدند. 

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان گفت: اراذل و اوباش فیلم وحشت‌آفرین بهارستان دستگیر شدند.

سید امیر احمدی، دادستان عمومی و انقلاب بهارستان در خصوص فیلمی که در فضای مجازی در خصوص وحشت آفرینی اراذل و اوباش منتشر شده بود، اظهار داشت: در خصوص این فیلم ورود کردیم و با همکاری عوامل انتظامی اراذل و اوباش مرتبط در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان گفت: اجازه جولان به عاملان مخل امنیت جامعه نخواهیم داد و در این خصوص هیچ‌گونه مماشاتی نخواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان گفت: در درگیری و نزاع دسته‌جمعی در بهارستان، تعدادی از اراذل  و اوباش در «قلعه میر» بهارستان، خیابان را بسته بوده و سبب و وحشت مردم شده بودند.

    نظر شما