سرقت مدال های ورزشی پزشک معروف در همدان

سرقت مدال  های ورزشی پزشک معروف در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق مدال های ورزشی پزشک معروف همدانی خبر داد.

به گزارش 9 صبح؛  فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق مدال های ورزشی پزشک معروف همدانی خبر داد.

 سرهنگ هادی نجفی‌صالح در تشریح این خبر گفت: با اعلام سرقت چندین عدد انواع مدال ورزشی از داخل مطب پزشک معروف همدانی که جزو داوران سطح کشوری و بین المللی است، مراتب شناسایی سارق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ شکریه و با رصد تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته شخصی در این زمینه شناسایی شد که پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را در محل سکونت دستگیر کرده و به کلانتری دلالت دادند. سارق در بازجویی های صورت گرفته به سرقت خود اعتراف کرد.

نجفی‌صالح در ادامه از دستگیری سارق دستفروش داخل خودرو و کشف مال سرقتی خبر داد و بیان کرد: با اعلام یک فقره سرقت از داخل خودرو که به طور کاملاً حرفه ای انجام شده بود، مراتب شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ شکریه همدان قرار گرفت.  

وی ادامه داد: بر همین اساس با به کارگیری منابع و مخبرین شخصی در این زمینه شناسایی شد که به تازگی در یکی از تقاطع های شهر اقدام به دستفروشی می کرد و با نمایش دادن محصولات خود در داخل خودرو وسایل جلو داشبرد را سرقت می کرد که با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی این فرد دستگیر شد و در کلانتری به سرقت خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

وب گردی

    نظر شما