شلیک آقای بدنساز به پدر و مادر میلیاردرش

جوان بدنسازی که به پدر و مادر میلیاردر و سرشناسش در شب کریسمس شلیک کرده بود دستگیر شد.

به گزارش 9 صبح به نقل از یاهو، پسر ۲۹ ساله میلیونرآمریکایی توسط ماموران پلیس نیویورک پس از تیراندازی به پدر و مادرش دستگیر شد.
متهم "دینو توماستی "‌۲۹ ساله در حالیکه با دوستان اوباش خود در حال گشت زنی بوده پس از ورود به خانه ویلایی شان  به اعضای خانواده اش شلیک کرده و با یک خودرو کادیلاک سفید پا به فرار گذاشته است.

طبق گزارش‌های پلیس، توماستی با یک "کادیلاک اسکالید" که در حال رانندگی به سمت نیوجرسی  بوده ردیابی  و در نهایت در بزرگراه ایالتی بازداشت شد.
اطلاعات پلیسی نشان میدهد هر دو والدین توماستی تاکنون از تیراندازی جان سالم به در برده اند اما وضعیتشان وخیم عنوان شده و برای زخم هایش تحت عمل جراحی قرار گرفته اند.

به گفته منابعی که با The Daily Voice صحبت می کنند، بدنساز روانی ظاهراً از پشت به سر مادرش و پدرش شلیک کرده است. پزشکان وضعیت "روکو توماستی"، پدر وی را وخیم عنوان کرده اند.
به گفته لانگ آیلند هرالد، هر دو والدین هنگام پیدا شدن در داخل خانه هوشیار بوده اندو بلافاصله  با آمبولانس به بیمارستان محلی منتقل شدند و انتظار می رود هر دو زنده بمانند.

"تومازتی ها "بزرگان ساختمان سازی  هستند که کسب و کار خانوادگی آنها به شکل گیری خط افق نیویورک کمک کرده است. پروژه هایی که آنها انجام داده اند عبارتند از: دفتر مرکزی گلدمن ساکس، دفتر مرکزی بانک آمریکا، و کاندوهای متعدد در اطراف شهر.
این خانواده قبلاً به اتهام ارتباط با اوباش نیویورک با کیفرخواست‌هایی روبرو شده‌اند. پدربزرگ خانواده، "دینو توماستی پدر"، در سال ۲۰۰۶ توسط نیویورک تایمز معرفی شد. در این نمایه، جزئیات بینشی از تاریخچه شطرنجی این مرد، از جمله اتهامات پرداخت غیرقانونی به رهبران اتحادیه ساختمان سازی  در طول یک دهه، ارائه شد. با این حال توماستی پدر هرگونه تخلفی را رد کرد.

شرکت Tomasetti در نهایت به تشکیل اسناد جعلی مربوط به پروژه ای در مرکز بیمارستان Elmhurst در کوئینز اعتراف کرد.

تایمز گزارش داد: "لاکیلا که قراردادی ۲,۵ میلیون دلاری برای ساخت عرشه بتنی برای بخش جدیدی در بیمارستان نیویورک بسته بود، مخفیانه و غیرقانونی کار را به یک شرکت دوم به مبلغ ۱.۴ میلیون دلار واگذار کرده بود و به لاکیلا امکان می داد یک میلیون دلار سود جمع آوری کند." این طرح پس از آن آشکار شد که لاکیلا پول شرکت دوم را پرداخت نکرد.به نظر می رسد این تیراندازی در پی درگیری خانوادگی بر سر اموال صورت گرفته باشد.

وب گردی

    نظر شما