جزئیات تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به یک زن/ سوء‌استفاده کثیف آقای راننده از خستگی و خواب آلودگی زن بیچاره

جزئیات تجاوز راننده تاکسی اینترنتی به یک زن/ سوء‌استفاده کثیف آقای راننده از خستگی و خواب آلودگی زن بیچاره

بنا بر گزارش های پلیس متهم پس از آزار این زن قصد داشته تا او را خفه کند که با مقاومت زن توریست که هویتش فاش نشده روبرو شده و موفق شده است از دست راننده متجاوز فرار و خود را به اداره پلیس رسانده است.

 به گزارش 9 صبح به نقل از کرایم ، این راننده متجاوز هنگامیکه یک توریست را در خیابان های سانفرانسیسکو می چرخانده تا از مناظر دیدنی لذت ببرد از خستگی توریست زن وخواب آلودگی اش سوء‌استفاده کرده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

گزارش های پلیس سانفرانسیسکو نشان می دهد که متهم " مکانه "۳۰ ساله با شکایت این زن توریست توسط ماموران پلیس لاس وگاس دستگیر شد.
 

بنا به گزارش پلیس "مکانه" مسافر زن را حوالی ساعت ۲۳ سوار کرده است. زن توریست یک ساعت پس از سوار شدن  به تاکسی روی صندلی عقب نشسته وخوابش برده است. در همین زمان راننده از فرصت سوء‌استفاده کرده و به قصد آزار او خودرو را به منطقه ای خلوت کشانده تا ازارش دهد اما با مقاومت زن توریست روبرو شده است.

"اوبر تکنالوجیز اینک" شرکت تاکسی سرویس هم‌سفری آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است. برای گرفتن راننده از این شرکت اپ موبایل تلفن هوشمند به‌طور خودکار، مسافران را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد. با بررسی‌های انجام شده، اوبر نخستین شرکت نوپا در جهان است که بیشترین و گرانترین سهام را در این زمینه داراست.

منبع: ایران آنلاین

 

    نظر شما