تجاوز وحشیانه ۵ گردشگر به یک زن

تجاوز وحشیانه 5 گردشگر به یک زن

گردشگر جوان آلمانی به اتهام تجاوز گروهی به یک زن هم‌وطن خود در جزیره مایورکای اسپانیا از دادگاه حکم بازداشت موقت گرفته‌اند.

به گزارش 9صبح، به گفته سخنگوی دادگستری مایورکا، فرد ششمی که در این رابطه بازداشت شده بود، در این میان آزاد شده است.

این سخنگو گفت درخواست آزادی پنج متجاوز به قید وثیقه که متهمان ارائه کرده بودند، از سوی دادگاه رد شده است.

این گردشگران متجاوز روز شنبه ۲۴ تیر به دادگاهی در پالما (پایتخت جزیره مایورکا) منتقل شده و در هنگام انتقال پیراهن‌های خود را روی سرشان کشیده بودند تا چهره‌شان مشخص نشود.

پلیس می‌گوید زنی که قربانی این تجاوز گروهی بوده، چهارشنبه‌ شب گذشته با جوانی آلمانی که هم‌سن و سال خودش بوده آشنا می‌شود و موافقت می‌کند که با او به هتلش برود.

با این حال از آنجایی که این زن مهمان هتل نبود، مسئول پذیرش به او اجازه ورود و رفتن به اتاق را نداد.

این دو نفر در ادامه راهی هتل دیگری شدند که در نزدیکی آنجا قرار داشت و در آنجا پنج دوست مرد جوان اقامت داشتند. چهار تن از آنان زن را به اعمال جنسی واداشته و به او تجاوز کردند. یکی از مردان نیز با تلفن همراه خود از این رویداد فیلم گرفته است.

در ادامه زن جوان موفق می‌شود به دست‌شویی اتاق بگریزد و پلیس را خبر کند. مأموران پلیس این زن جوان را به بیمارستان منتقل کردند و افراد مظنون را بازداشت کردند.

در گزارش رسانه‌های اسپانیایی این گردشگران جوان با عنوان گلّه آلمانی توصیف شده‌اند. این عبارت به موردی مشابه دارد که در جریان تجاوزی گروهی در سال ۲۰۱۶ در پامپلونا پنج مرد جوان زنی را دم در خانه‌ای مورد تجاوز قرار داده و از این رویداد فیلم گرفته بودند.

در پی تجاوز گروهی سال ۲۰۱۶ قوانین مربوط به جنایات جنسی تغییر یافت و امروزه به مراتب سختگیرانه‌تر شده است. به همین دلیل انتظار می‌رود که احکامی سنگین در این مورد تازه صادر شود.

منبع: سانا

    نظر شما