انتقام شوکه کننده زن جوان از شوهرش/ زن روانی آلت شوهرش را با چاقو برید! + عکس

انتقام شوکه کننده زن جوان از شوهرش/ زن روانی آلت شوهرش را با چاقو برید! + عکس

لورنا بابیت، ۳۰ سال پیشزمانی که ۲۴ سال سن داشت پس از تجاوز شوهرش به او، آلت تناسلی همسرش را با چاقو قطع کرد. لورنا بابیت، ۳۰ سال پیش زمانی که ۲۴ سال سن داشت پس از تجاوز شوهرش به او، آلت تناسلی همسرش را با چاقو قطع کرد.

به گزارش 9 صبح؛ لورنا بابیت، ۳۰ سال پیش زمانی که ۲۴ سال سن داشت پس از تجاوز شوهرش به او، آلت تناسلی همسرش را با چاقو قطع کرد.

۳۰ سال پیش، پرونده لورنا بابیت (Lorena Bobbitt)، به بر سر زبان ها افتاد و بسیاری را شوکه کرد. لورنا که در آن زمان ۲۴ سال داشت، آلت تناسلی شوهر ۲۶ ساله خود، جان وین بابیت (John Wayne Bobbitt) را برید. این زن ادعا می کرد که این اقدام در واکنش به تجاوز همسرش به او بوده است، ادعاهایی که شوهر سابقش رد می کند.

زن روانی 1

لورنا در سال ۱۹۹۳ محاکمه شد و در دادگاه گفت که در طول زندگی چهار ساله خود توسط جان مورد آزار جنسی و جسمی قرار گرفته است. طبق ادعاهای لورنا، در آن شب سرنوشت ساز آنها پس از تصمیم به جدایی در اتاق های جداگانه خوابیدند. اما هنگامی که جان پس از خوش گذرانی با دوستانش در حالی که مست بود به خانه برگشت، به تخت همسرش رفته و به او تجاوز کرده است.

پس از تجاوز ادعایی، لورنا، به طبقه پایین خانه می رود تا خودش را آرام کند، اما در یک لحظه چشمش به چاقوی ۳۰ سانتی ای که روی یخچال بود می افتد. چاقو را بر می دارد، از پله‌ها بالا می رود و آلت تناسلی همسرش را در حالی که خواب بود، قطع می کند و با دست های خون آلود به خانه بهترین دوستش می رود.

او به هیئت منصفه گفت: «من به خاطر سو استفاده های مکرر او از من و آسیب هایی که به من وارد کرده بود، آلت تناسلی اش را قطع کردم. این اتفاقی است که وقتی یک مرد، یک زن را آنقدر تحقیر می کند، با آن مواجه می شود.»

زن روانی

او هق هق کنان ادامه داد: «اولین باری که به من تجاوز کرد را به یاد آوردم. توهین ها و کلمات بدی را که به من گفت. او به من صدمه می زد. همه چیز را به یاد دارم. همه چیز.»

لورنا سال هاست از فامیلی قبل از ازدواجش استفاده می کند و حالا خانم لورنا گالو است. علاوه بر آن شاید حتی کسانی که آن روزها اخبار این اتفاق را دنبال می کردند، اگر امروز لورنا را ببینند او را نشناسند. او حالا موهای قهوه ای خود را بلوند کرده است و البته گذر زمان هم در تغییر ظاهر او، بی تاثیر نبوده است.

انتقام

لورنا در مصاحبه‌ی اخیرش درباره ظاهر جدیدش گفته است: «من یک آرایشگر بودم و افراد زیادی را در این صنعت می شناسم. آنها پیشنهاد دادند کمی موهایم را هایلایت کنم. این روند انقدر ادامه پیدا کرد که در نهایت بلوند شدم و تصمیم گرفتم آن را حفظ کنم.»

او علاوه بر کار به عنوان مانیکوریست و آرایشگر، مجوز معامله املاک هم گرفته است. آمازون مستندی از پرونده او ساخته است که به زودی پخش خواهد شد.

مرد

در حال حاضر حال جان خوب است و به زندگی اش ادامه می دهد.

وب گردی

    نظر شما