۳۰ شیطان ۵ دختر را اسیر کرده و مورد آزار قرار دادند/ دختران خانه شان را ترک کرده بودند که در دام سیاه افتادند

۳۰ شیطان ۵ دختر را اسیر کرده و مورد آزار قرار دادند/ دختران خانه شان را ترک کرده بودند که در دام سیاه افتادند

۳۰ مجرم جنسی به جرم ربودن و آزار ۵ دختر آمریکایی ظرف مدت یک هفته دستگیرشدند.

به گزارش 9 صبح به نقل از فاکس نیوز،‌ مجرمان جنسی پس از ربودن دختران نوجوان ۱۴ تا ۱۷ ساله آنها را به خانه ای در نزدیکی "نیواورلئان" برده و به عنوان بردگان جنسی به فروش می رساندند.
گزارش های پلیس نشان میدهد که از میان ۳۰ فرد دستگیر شده ۱۷ نفر دارای سوابق جرائم جنسی در اداره پلیس نیواورلئان بوده و نباید پس از آزادی قوانین وضع شده برایشان را نقض می کردند و بار دیگر با همین عنوان دستگیر شده اند.

اطلاعات پلیس نشان میدهد در میان ۵ دختر ربوده شده ۲ دختر خود پس از درگیری و جر و بحث با خانواده شان خانه را ترک کرده و به عنوان دختران فراری در دام متجاوزان جنسی افتاده بودند.
مدارک پلیس نشان میدهد که مجرمان جنسی دختران نوجوان فراری و زیر سن قانونی را هنگام پرسه زدن در خیابان و کلوپ های شبانه شناسایی کرده و در فرصتی مناسب به عنوان بردگان جنسی به دام می انداختند.
شبکه گسترده قاچاق دختران نوجوان در ایالت های مختلف آمریکا از این طریق پول هنگفتی به جیب زده و بسیار سازمان یافته عمل می کند.
این نخستین باری نیست که مجرمان جنسی در تلاشند تا از طریق قاچاق بردگان جنسی به پول کلانی دست یافته و دختران را  به فروش رسانده و یا از آنها سوء‌استفاده کنند.

منبع:ایران آنلاین

    نظر شما