زن همسرکش، بعد از ۳ دهه به دام افتاد!

زن همسرکش، بعد از ۳ دهه به دام افتاد!

زنی که ۳ دهه پیش همسرش را به قتل رسانده و در بیابان دفن کرده بود دستگیر شد.

به گزارش 9 صبح به نقل از فاکس نیوز،‌ زن آمریکایی که ۳ دهه پیش همسرش را کشته و جسدش را در بیابانی در کالیفرنیای آمریکا دفن کرده بود بازداشت شد.


گزارش های پلیس ایالتی نشان میدهد که  متهم " پاتریشیا کاوالارو"۵۷ ساله  در زمان جنایت به همسایگان و پلیس وانمود کرده بود که شوهرش بی خبر خانه را ترک کرده اما در نهایت جسد قربانی در سال ۱۹۹۴ میلادی در بیابان در نزدیکی محل زندگی اش پیدا شد.


ماموران پزشکی قانونی با استفاده از دی ان ای پسر قربانی توانستند هویت جسد را شناسایی کرده و تحقیقات گسترده ای در ارتباط با مرگ اش آغاز کنند.


اکنون پس از گذشت سالها تحقیقات روز گذشته پلیس کالیفرنیا اعلام کرد که همسر این مرد به جرم قتلش پس از سالها بازداشت شد. اطلاعات پلیس نشان میدهد که این زن سالها پیش همسرش را با خشونت زیادی به قتل رسانده و در تمام این سالها تلاش کرده تا قتل وی را پنهان کند اما شواهد و مدارک بدست آمده و تجزیه و تحلیل دی ان ای نشان داد که همسر قربانی او را کشته و شبانه جسدش را به بیابان برده و به خاک سپرده است.


مایک تامپسون، بازپرس ارشد گفت: "شما شواهد را دنبال می کنید و می بینید که فردی که زندگی می کرده  در سال ۱۹۹۴ دیگر وجود نداشت." پس از آن، هیچ مدرکی دال بر زنده یا مرده بودن او، هیچ سابقه ازدواج یا طلاق و گواهی فوت وجود ندارد. اما با تحقیقات بیشتر و کشف یک جسد و تطابق دی ان ای می توانید به سرنخ های جدیدی دست یابید که بتواند قاتل را در نهایت به دام اندازد.

قتل و دفن شوهردر بیابان

منبع:ایران

وب گردی

    نظر شما