تجارت سیاه در خانه‌های پلاک قرمز پایتخت

تجارت سیاه در خانه‌های پلاک قرمز پایتخت

رئیس پلیس تهران بزرگ از شناسایی ۳۰۰ خانه پلاک قرمز که محلی برا خرید و فروش مواد مخدر هستند خبر داد.

به گزارش 9 صبح به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی با بیان اینکه این خانه‌ها بعد از شناسایی به مرکز قضایی معرفی‌شده‌اند اظهار کرد: مرحله ۱۵ طرح ظفر با رویکرد مبارزه با خرده فروشان، عمده فروشان، قاچاقچیان و معتادان متجاهر در حال انجام است.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: بالغ بر ۳۰۰ پلاک قرمز در تهران از خانه‌های که متروکه هستند شناسایی شده است، البته این خانه‌ها بارها شناسایی و توسط پلیس پلمب شده‌اند.

وی ادامه داد: این خانه‌ها ساعتی یا روزانه برای خرید وفروش مواد مخدر اجاره داده می‌شوند. بسیاری از این خانه‌ها مرکز خرید و فروش مواد مخدر شده‌اند.

سردار رحیمی گفت: ما استعلام این خانه‌ها را گرفته‌ایم. مالکان این خانه‌ها بدانند براساس ماده ۱۳ قانون مبارزه با مواد مخدر این قبیل منازل اگر مورد استفاده برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر قرار بگیرند باید به نفع دولت مصادره شوند.

وی ادامه داد: در این طرح دو تن و ۱۲۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است. همچنین ۵ باند مواد مخدر منهدم و ۹۶ قاچاقچی عمده و هزار و۷۳۵ خرده فروش شناسایی و دستگیر شده اند.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: همچنین ۲۳ نفر از اراذل و اوباش که در زمینه مواد مخدر فعالیت می کردند شناسایی،۳۳ دستگاه خودرو و موتور سیلکلت مربوط به قاچاقچیان توقیف، ده‌ها عدد انواع ادوات خرید و فروش و استفاده موادمخدر و ۵ قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شده است‌.

    نظر شما