مازندران در مرز انفجار!

مازندران در مرز انفجار!

رییس سازمان امور اراضی در مورد آمار مهاجرت به مازندران آماری را اعلام کرد.

 

به گزارش 9 صبح، رضا افلاطونی، رییس سازمان امور اراضی در مورد آمار مهاجرت به مازندران آماری را اعلام کرده که گویای یک سونامی مهاجرتی از استانهای درگیر خشکسالی به سمت استان مازندران است.

افلاطونی با اشاره به آمار مهاجرت به مازندران ادامه داد: حدود ۸۰۰ هزار نفر طی دو سال اخیر به مازندران مهاجرت کرده‌اند و اگر همینطور ادامه یابد شاهد مهاجرت‌های گسترده از استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان که فرونشست‌های زیاد در آن صورت می‌گیرد، خواهیم بود.

رییس سازمان امور اراضی در مورد آمار مهاجرت به مازندران گفت: حدود ۸۰۰ هزار نفر طی دو سال اخیر به مازندران مهاجرت کرده‌اند و اگر همینطور ادامه یابد شاهد مهاجرت‌های گسترده از استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان که فرونشست‌های زیاد در آن صورت می‌گیرد، خواهیم بود.

رضا افلاطونی گفت: سازمان امور اراضی، متولی زمین در کشور است. بالغ بر ۸۳ درصد زمین‌های کشور اراضی ملی بوده و به عنوان انفال، تحت مالکیت منابع طبیعی و جهاد کشاورزی است. حدود ۱۲ درصد از اراضی کشور زمین کشاورزی بوده و تحت مدیریت جهاد کشاورزی است، بر این اساس مجموعا ۹۵ درصد مساحت کشور تحت مالکیت و مدیریت وزارت جهاد کشاورزی است.

وب گردی

    نظر شما